Dufva
Guest
Var det möjligtvis rejvis man såg på marieholmsleden idag? Själv satt man o bläddrade i nya bike och drömde. Satt i den blåa audi a4:an vars chaufför fick sig ett spel när han såg 4 mc bakom sig. Fasiken va sugen man blev! 

Dufva skrev:Var det möjligtvis rejvis man såg på marieholmsleden idag? Själv satt man o bläddrade i nya bike och drömde. Satt i den blåa audi a4:an vars chaufför fick sig ett spel när han såg 4 mc bakom sig. Fasiken va sugen man blev!![]()
Dom kommer, dom kommer....Mavve skrev:*väntar på de där 25+graderna*![]()
Åhhhhhh.. Ligist.......hållundan skrev:Hohohoh, vi var 6 glada pojkar som va ute å gassade idag...
Rejvis va mä. Å jag...
![]()
Absolut. I allra högsta grad håller jag ej med =)Stephen skrev:Åhhhhhh.. Ligist.......![]()
Såna som dig borde bannas eller nåt.....
de går då visst! Har jag både sett film o foto på!hållundan skrev:Absolut. I allra högsta grad håller jag ej med =)
Hmm, det var sååå skönt... Nackdelen är att min hoj inte går att slanga med. Det märkte jag idag =(
Vi träffa även Freppa på Götaplatsen.
![]()
Ähhh, säg inte så =(HanneZ skrev:de går då visst! Har jag både sett film o foto på!
tror de ligger i nävarna på föraren![]()
haha, ja va ute o åkte cbr600 ida, den gick skrämmande fort, men då har ja inte kört nån r-hoj på länge. Man vänjer sig fort o sen vill man bara ha merhållundan skrev:Ähhh, säg inte så =(
OKej, Samuel koppla upp den en liten sväng iallafll. Får väl öva mer antar jag.
VILL HA EN NY BÅGE =)
Äsch, jag är så nöjd med min lilla gaylila hoj.... Den kommer nog satisfiera mig ett bra tag framöver... När jag är stor nog köper jag mig nått annat. Men det är då det.HanneZ skrev:haha, ja va ute o åkte cbr600 ida, den gick skrämmande fort, men då har ja inte kört nån r-hoj på länge. Man vänjer sig fort o sen vill man bara ha mer![]()
hållundan skrev:Dom kommer, dom kommer....
Tills dess, gasssssaaaa =)
![]()
Hahaha, näe. Jag ska jobba i morrn, fuffan. Ska sladda förbi skårrpan en sväng sedan, sen slagga.Mavve skrev:Ja, de kommer - men tills dess så menar du SUPA va?![]()
Fy fan - har redan börjatdetta kommer sluta illa
![]()
jepp jepp, det var vi som var ute o gasa liteDufva skrev:Var det möjligtvis rejvis man såg på marieholmsleden idag? Själv satt man o bläddrade i nya bike och drömde. Satt i den blåa audi a4:an vars chaufför fick sig ett spel när han såg 4 mc bakom sig. Fasiken va sugen man blev!![]()
Merlin skrev:Hur gör ni med försäkringarna???
Ställer ni av och på bara för dagen eller?
hållundan skrev:Ähhh, säg inte så =(
VILL HA EN NY BÅGE =)
åretruntMerlin skrev:Hur gör ni med försäkringarna???
Ställer ni av och på bara för dagen eller?
hållundan skrev:Ähhh, säg inte så =(
VILL HA EN NY BÅGE =)
Äsch, som vi snacka om igår. Slanga är inte allt...fogerty skrev:Det hjälper inte med kubik hållundan, det såg du väl när jag försökte![]()
![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |