Hardy e en riktig tönt!!!!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Gix skrev:
Du e rädd! :D

Å angående brudar vill jag påstå att du har fel... de beror ju på vart i Finland man befinner sig! Visst finns det ren-ugriska fuckface till brudar på vissa ställen, men kom hit dit jag bor ung. så ser du mycket annat oxå! Själv vill jag påstå att ni ska dra ner på sminket i unga åldrar bland brudarna i Sverige... Fan, man kan ju helt oanat åka fast för pedofilism i ert land :7peta

Är du föresten en av dom tröga svenskar som fortfarande inte fattat att det finns ca 200.000 svenska talande finnar oxå? Detta brukar på något konstigt sätt undgå en stor del av er, å man möts ständigt av svenskar som blir lika förvånade... :skrämd

För övrigt vill jag påstå att det är jävligt berikande med tvåspråkigheten å kulturskillnaderna som kommer på köpet! På mitt jobb e de ca 50% renodlade finnjävlar som antagligen motsvarar den beskrivning som du antydde att fanns på finlandsbåtarna, medan 50% e svenskspråkiga laestadianer av vilka största delen vägrar lära sig finska! FUNKAR FINFINT ÄNDÅ! :arsele

Men, nu ska vi inte älta i detta mer... ja blir bara förbannad, som den fosterlandsälskande finnjävel jag är, å detta e föresten ingen plats att diskutera sånt här på!

Så, hejsvejs, de e nog ändå bäst du inte kommer hit trots allt :tungan :D

P.S. Detta va riktat enbart till Dee_cati, å var inget påhopp mot resten av Sveriges folk som återfinns på Sporthoj eller annat ställe! Tackar för mig :lol

:D Jag retas bara litegrann med dig ju. Klart jag inte är rasist mot grannlandet men taskiga barndomsminnen har fått mig att förlora respekten för en del finnar. Men det finns minst lika många svenskar som jag inte gillar också så det kvittar. Alltid lika kul att reta finnar för ni är så jävla patriotiska av er! Drar man upp matchen sverige-finland med polaren så går man därifrån med blåklocka om man inte passar sig :) Och jag pratade brudar på båten, där är det bara patrask och de är från finland. Men era tjejer är säkert minst lika snygga som våra, det är ju fortfarande samma breddgrader vi snackar om.
Näe, puss på dig och vifta inte med kniven så mycket i fortsättningen :D

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Dee_cati skrev:
:D Jag retas bara litegrann med dig ju. Klart jag inte är rasist mot grannlandet men taskiga barndomsminnen har fått mig att förlora respekten för en del finnar. Men det finns minst lika många svenskar som jag inte gillar också så det kvittar. Alltid lika kul att reta finnar för ni är så jävla patriotiska av er! Drar man upp matchen sverige-finland med polaren så går man därifrån med blåklocka om man inte passar sig :) Och jag pratade brudar på båten, där är det bara patrask och de är från finland. Men era tjejer är säkert minst lika snygga som våra, det är ju fortfarande samma breddgrader vi snackar om.
Näe, puss på dig och vifta inte med kniven så mycket i fortsättningen :D

Okej... :fyllisar

Kneedrag

Guest
INTE IGEN...... anledningen till att det finns så mkt finnar i elitserien är ju helt enkelt att den håller högre klass än i finland, finnar käftar man inte med, dom klämmer man.

själv uppväxt med mertalet finska polare

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
F1skeN skrev:
varför ska en finne, börja mopsa sig på en svensk sida, om hockey. i andra sporter som fotboll och innebandy är sverige också bättre. du har inte det bästa läget att kasta skit på svensk idrott...

/Fredric

Och i andra sporter ex. skidsporter är finland också bättre osv osv... LÄGG NER :huvet

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
KTM Superduke
.....

För att inte bli långrandig säger jag bara en sak....
Hellre finnar i elitserien än norrmän.............

Just det en sak till.....
Man kan inte ha en förbundskapten som förordar ett spelsystem som ingen av spelarna förstår sig på...... Det är ju därför det blir som det blir....

In med en coach som låter spelarna spela ett spel dom trivs med....
Conny Evensson är bäst i Sverige, men tyvärr inte ledig...

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
KawaF3771 skrev:
Och i andra sporter ex. skidsporter är finland också bättre osv osv... LÄGG NER :huvet

Ok, jag är genuint sportointresserad, så jag kanske har missat något, men skall man ta upp skidframgångar som finländare? Är inte det lite opassande de närmaste... tja, typ 5000 åren?

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
FinskaNinjan skrev:
Van vilken tönt ni har som landslags tränare...
Tycker skiit om finnar bara för vi är bättre på hockey och att han är så kass tränare, se bara hur det går för tre kronor....
Sverige klarar sig bara me NHL proffsen med...

Sen att det finns många finnar i elitserien så finns det ju en orsak, det finns inte tillräckligt många bra spelare i Sverige.

Tycker Dåren skulle avgå..( kan hjälpa att sparka bort jäveln...)

Med en annan tränare skulle det gå bättre för sverige....

Oh-oh! Don't go there!! .......bugger, too late.

:D

.....väldigt onödigt sagt av Hardy åtminstone.

Cujo

Medlem
Gick med
18 Nov 2003
Hoj
När jag blir stor ska jag ha en...
t-rex skrev:
Ok, jag är genuint sportointresserad, så jag kanske har missat något, men skall man ta upp skidframgångar som finländare? Är inte det lite opassande de närmaste... tja, typ 5000 åren?

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife