Gix skrev:Du e rädd!
Å angående brudar vill jag påstå att du har fel... de beror ju på vart i Finland man befinner sig! Visst finns det ren-ugriska fuckface till brudar på vissa ställen, men kom hit dit jag bor ung. så ser du mycket annat oxå! Själv vill jag påstå att ni ska dra ner på sminket i unga åldrar bland brudarna i Sverige... Fan, man kan ju helt oanat åka fast för pedofilism i ert land![]()
Är du föresten en av dom tröga svenskar som fortfarande inte fattat att det finns ca 200.000 svenska talande finnar oxå? Detta brukar på något konstigt sätt undgå en stor del av er, å man möts ständigt av svenskar som blir lika förvånade...![]()
För övrigt vill jag påstå att det är jävligt berikande med tvåspråkigheten å kulturskillnaderna som kommer på köpet! På mitt jobb e de ca 50% renodlade finnjävlar som antagligen motsvarar den beskrivning som du antydde att fanns på finlandsbåtarna, medan 50% e svenskspråkiga laestadianer av vilka största delen vägrar lära sig finska! FUNKAR FINFINT ÄNDÅ!![]()
Men, nu ska vi inte älta i detta mer... ja blir bara förbannad, som den fosterlandsälskande finnjävel jag är, å detta e föresten ingen plats att diskutera sånt här på!
Så, hejsvejs, de e nog ändå bäst du inte kommer hit trots allt![]()
![]()
P.S. Detta va riktat enbart till Dee_cati, å var inget påhopp mot resten av Sveriges folk som återfinns på Sporthoj eller annat ställe! Tackar för mig![]()
Näe, puss på dig och vifta inte med kniven så mycket i fortsättningen