rg500
www.roslagens-racing.se
Hej
Har använt dessa http://www.boostbysmith.com/ecugen2.html
O tagit bort 300km/t spärren mm mm trodde jag,men nu sist på anderstops långa raka upptäckte
jag att den varvade mer på femman ca 11500 rpm o ca 11000 tusen på sexan.
Den ska ju bryta på 10800 på femman åxå (glädjemätare) eller har inte flashningen tagit.
Kan man göra nåt fel,de va ju bara 2 rutor o bocka i o sen trycka på ...flash ecu ?
Blir de en märkbar skillnad på 1-4 med en sk tre modul funderar på om jag ska köpa en sån o åka
o bromsa,för o se om de blir nån förändring ,innan jag börjar mixtra med ecu igen.
Motorn sitter i en bil,o den gick i varvstoppet dom sista 200-400 meterna så dom där extra rpm på sexan skulle sitta fint,om dom finns där o inte är ett instrument fel pga flashningen el dyl ?
Nån som har grejjat med de där ?
Har använt dessa http://www.boostbysmith.com/ecugen2.html
O tagit bort 300km/t spärren mm mm trodde jag,men nu sist på anderstops långa raka upptäckte
jag att den varvade mer på femman ca 11500 rpm o ca 11000 tusen på sexan.
Den ska ju bryta på 10800 på femman åxå (glädjemätare) eller har inte flashningen tagit.
Kan man göra nåt fel,de va ju bara 2 rutor o bocka i o sen trycka på ...flash ecu ?
Blir de en märkbar skillnad på 1-4 med en sk tre modul funderar på om jag ska köpa en sån o åka
o bromsa,för o se om de blir nån förändring ,innan jag börjar mixtra med ecu igen.
Motorn sitter i en bil,o den gick i varvstoppet dom sista 200-400 meterna så dom där extra rpm på sexan skulle sitta fint,om dom finns där o inte är ett instrument fel pga flashningen el dyl ?
Nån som har grejjat med de där ?