hehe, vilken dröm!

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Hehehehe, ni kommer väll kalla mig för den skumme efter detta.

Inatt drömde jag om att jag var på Coop Forum med min R1 som jag precis hade fått... kunde inte alls köra så kom några polare så stod jag och snackade med dem så plötsligt ser jag en liten unge springa ut på vägen så tänker jag springa efter och ta honom så jag bara släpper hojen o springer........ så när jag har kommit en bit "oooh, helvete min hoj" så sprang jag tillbaka och tog upp min hoj så hade den fullt med repor o skit =(

men så vaknade jag och tänkte till... ja just de jag har ju ingen hoj så det är lugnt...
såja, då har man fått sagt detta också :hej

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Quaya, du är inte ensam :rodnar

Jag drömde sött om att jag var ute och körde i en snöstorm, dock vurpade jag den min nya fina gixxer1000 -03, som var röd och vit, hela framgaffeln trillade av, jag satt i en snödriva med styrhalvorna i händerna och frös som f-n... Fick gå till närmsta hus där det visade sig att Lokke (här på forumet, någon som jag aldrig träffat) bodde, han tillverkade kawagröna kraschkåpor åt en scooter.

Därefter vaknade jag, frös ordentligt, hade glömt stänga fönstret och insåg att jag haft en mardröm.
Mänskliga hjärnan är bra konstig, att man ens kan fabricera en sådan ologisk historia förvånar mig.
En rolig grej jag fick förklarat för mig på psykologin för länge sedan är att män alltid drömmer i svartvitt, förutom om det är viktiga grejjer, ex färgen på en tjejs tanga, färgkombinationen på cykeln/bilen etc. etc.

Nu vet ni åtminstonde vad för cykel jag drömmer om hoj :D

//J

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
UrbanTiger skrev:
Drömde att jag var full som fan och blev lite sugen på nått gott. Gick in på en kiosk och köpte en stor jävla marsmalow som jag åt upp. I morse var det en kudde mindre i sängen

:lol :rofl :lol :rofl

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
UrbanTiger skrev:
Drömde att jag var full som fan och blev lite sugen på nått gott. Gick in på en kiosk och köpte en stor jävla marsmalow som jag åt upp. I morse var det en kudde mindre i sängen

(dun)fjäderlätt diet m.a.o. :D

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Silwer skrev:
fan jag handlade åxå min R1 på coop forum, kanske det det du drömde om:)

Nejnej, jag hade precis fått min R1 så stack jag till Coop Forums pakering och körde gärnet där... ja min hoj va blå/vit som dem vanliga -02 eller -03 ... så stod jag där o snackade med mina polare och höll i hojen så släppte jag den bara o sprang mot ungen men så kom jag ju på att hojen åkte ju rakt i backen så jag sprang tillbaka till den o försökte rädda den men jag va långt ifrån att hinna :))

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
UrbanTiger skrev:

hahahahahahahahahahaha :lol :lol : :rofl

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Drömde att jag satte på Christina Aguilera och när jag vaknade hade jag knullat mitt marsvin Totte till döds!. :gråta

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
jag tycker UT's var vassare :D
eftersom jag ätit tillräckligt mkt knark för att var allsmäktigdommare :mattias

Annars får någon utomstående grek klaga till mattias?

1-0 UT - Höginställd

UT har fresten hemmaplan!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Mina hojrelaterade drömmar har alltid varit lyckliga drömmar.
...än så länge iaf, nu kommer jag väl drömma om en vurpa inatt bara för det här.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy