Hej alla mc åkare!

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Hoj
GSX-R 1000 K6 KTM 660 SMC 05
Tjena, har varit medlem här ett bra tag bara kollat lite alltid haft intresse för MC men har inte kunnat ta kortet pga åldern, sysslat mycket med bilar och ja nu är det dags för hojj! köpt allt nu bara väntar på vädret sen blir det lite övningskörning med en polare :) så tyckte att det var dags att hälsa! Anes heter jag 20 år gammal fyller 21 i maj och då gäller det! Bor i Malmö:)

http://www.garaget.org/AnesN här är mina gamla leksaker evo & supra och nu kommer man att köra GSX-R 1000 k6 finns bilder här på sporthoj! hoppas att det blir så kul som man förväntar sig om inte bättre! och ja har märkt en ganska positiv sak när det gäller forum att sporthoj har mycket seriösare och schysstare folk bla mognare. jämnfört med garaget!

ps japanskt som gäller!

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Seriösare och mognare? :D Då måste garaget vara ett jävla tillhåll. :D

Men välkommen hit, mitt i vinterångestens tider. Det blir bättre när säsongen börjar igen.

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Hoj
Vad jag sett här så är det ändå rätt få onödiga och omogna kommentarer :p , ställ en fråga på garaget så märker du skillnaden... det är en jävla mardröm synd att så många använder det så att man är ju i princip tvungen till det annars är ju gatbilar miljoner gånger bättre!

tack:)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Haha, okej. Ja, här finns det iofs nivåer i helvetet. OT^2 är helt sanslöst. Överflödiga Diskussioner är oseriöst rakt igenom. Resten är rätt seriöst, och mekforumet är helt seriöst. :D
HAr du inte sett det än, kolla in bland hemmabyggena. Jörgens HD och JEt-hojen är två väldigt läsvärda trådar bland annat. :D

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Eftersom jag är en uppfostrad jänta, så följer jag ledet och hälsar dig välkommen!

JimboZ

wobbly dobbly
Gick med
30 Mar 2011
Hoj
CBR 1000RR -08
Kör fan lugnare med bågen än bilen, inte lika förlåtande :D

och Välkommen hit ;)

/Jimbo med 350Z

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Välkommen på dig.Kul att du tillhör de som har något roligt att syssla med i Malmö regionen i allt detta tjatande om skjutningar mm.Media är samtidigt duktiga på att kasta skit på den gamla arbetarstaden Malmö just nu.

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Välkommen till dårhuset. Evo och Supra i all ära men vad är det mot att köra hoj!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Välkommen Anes!
Snäll och fin nybörjarhoj du valde... ;)
Hoppas det går väl med övningskörning och kortet i vår

/J

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Hoj
Tack alla, ja visst är Malmö en trevlig stad. Tvekade nästan på att skaffa hoj inte mycket man kan ha ifred här man blir ju nästan förvånad om huset står kvar när man kommer hem en kväll.. Ja visst ska man ha kul sålänge man kan. Hojjvalet var bara för att slippa uppgradera sig senare blir ju bara mer klydd har jag inte lust med :p

Jimmboz: jimmy 350z? skriv ditt nummer i PM har inte kvar det så kan vi höras någon dag

Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Är det sant att snutarna tar spättekakor som mutor i Malmö?

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Hoj
snarare kebab, snutarna är inte mycket bättre själva om jag ska vara helt ärlig.. 50% av gångerna man blir stannad så är det ju oftast en snut från mellanöstern, och dem är ju precis som alla andra av deras landsmän.. ( på ett lite annorlunda sätt )

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Som bekant är körkortet bara nåt du lånar...tänk på det när det kliar i gashanden :)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kör gixxern som du älskar livet. :) Tidigare upplevelser i bilar kommer inte vara i närheten, det är något helt annat....och kan du åka bana - do it. :)

bmwrobban

framhjulsdrivet är oönskat
Gick med
12 Nov 2010
Hoj
-94 Gsxr 750(såld), Gsxr 1000 K5 snabb banhoj (såld), -06 zx10, GsxR 1100 1987
Grattis till en bra hoj o välkommen, och som ngn sa -kan du så pröva bana, du kommer inte ångra dig!
Plus att bankörning är förbannat lärorikt.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning