Hej alla, ny medlem från Skåne!

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Hallå

Efter att ha smygläst alla historier ni har skrivit om er själva, allt från när ni har tagit körkort tills dess att polisen har tagit tillbaka det! :rolleyes:

Mycket intressant forum, kommer säkerligen dra nytta av all kompetens här verkar finnas! Men innan jag börjar fundera på att införskaffa min första motorcykel så ska jag ta körkortet.
Har skrivit ett långt blogginlägg här på sporthoj.com, adressen är följande: http://www.sporthoj.com/blogg/?xoqrps

Där kommer jag att ingående skriva om min väg till körkortet, då jag aldrig ens har suttit på en motorcykel innan. Kanske någon ny som kommer efter mig som eventuellt har nytta av det!

Ha det så bra

Last edited:

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Välkommen!

Väldigt bra initiativ. Har själv betalt tillståndet igår och ska lämna det idag. Nästa år ska man förmodligen ta kortet. Ska hålla utkik på bloggen.

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Hej alla

Har skrivit ett litet inlägg i min blogg som jag gärna skulle vilja ha svar på. Skriver i den här tråden igen så jag inte behöver skapa onödiga trådar överallt. Hoppas någon förbarmar sig över mig :tummenupp

Många tack, adressen finns här ovan men lägger en liten länk för er som har scrollat hela vägen ner redan. :rolleyes: http://www.sporthoj.com/blogg/?xoqrps

PS: Inlägget gäller billiga försäkringar för oss unga nybörjare som vill skriva motorcyklen på oss själva, skulle det finnas en bra tråd angående detta redan så får ni väldigt gärna skriva här eller skicka ett PM. Har sökt och misslyckats! Tack på förhand DS

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Hej och välkommen hit!
Hoppas det går bra med körkortet. :tummenupp

Mvh
Dio

Nyheter
Fiffiga touringprylar