Hej alla!

radicalbrunette

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Suzuki GSX
Haft mc kort i 17 år men köpte min första hoj först 2001 en Suzuki GSX 400, en landsvägsvariant, bra nybörjarhoj men växte ifrån den fort, sålde den för 1 år sedan. Nu vill jag köpa en annan mer åt racing hållet, mellan 600-750cc klassen men vet inte vilken, är 1.68 lång, har ngn något förslag??vill ge mellan 25000-35000kr. :tummenupp

radicalbrunette

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Suzuki GSX
tack..för det här tipset om sidan!!

ha ha det här var ju roligt får se hur lång tid det tar att lära sig det här.. :) övning ger färdighet..då kanske vi snart har en ny hoj båda o kan ut o köra med alla andra trevliga o glada människor

radicalbrunette

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Suzuki GSX
hej

dobermagnus skrev:
:hej på dig sötnos å välkommen
mmmmuhahaahhahahaaaaaaa :cdevil
jag skickade nog fel svar till fel man..dobberman??hej vem e du då?? e ju ny här så jag blanda nog ihop svaren..tack för välkomnandet det var ju inte dåligt :)

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
radicalbrunette skrev:
jag skickade nog fel svar till fel man..dobberman??hej vem e du då?? e ju ny här så jag blanda nog ihop svaren..tack för välkomnandet det var ju inte dåligt :)
tja...klicka på min avatar å ta reda på det lilla som står där :tummenupp
själv har jag inte varit medlem nån längre tid heller :)
underfunndigmode påkopplat:utan lem går det inte!!

radicalbrunette

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Suzuki GSX
dobermagnus skrev:
tja...klicka på min avatar å ta reda på det lilla som står där :tummenupp
själv har jag inte varit medlem nån längre tid heller :)
underfunndigmode påkopplat:utan lem går det inte!!
vet ej vad avatar är men det lär jag väl snabbt... :)

Socrates

Guest
radicalbrunette skrev:
Haft mc kort i 17 år men köpte min första hoj först 2001 en Suzuki GSX 400, en landsvägsvariant, bra nybörjarhoj men växte ifrån den fort, sålde den för 1 år sedan. Nu vill jag köpa en annan mer åt racing hållet, mellan 600-750cc klassen men vet inte vilken, är 1.68 lång, har ngn något förslag??vill ge mellan 25000-35000kr. :tummenupp

Hej och välkommen!!! :pannkyss

radicalbrunette

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Suzuki GSX
CeltaniC skrev:
Du kommer bli bemött väldigt bra! *trust me* :D

Välkommen!
:) oh det var gulligt sagt..längtar nu bara tills jag får en mc oxå..sen någon att ut o köra med..tyckte det lät kul med den där festen i augusti men sista anmälan var 24 juni såg jag..sen har jag inte mitt schema så långt fram så jag vet ju inte ens om jag är ledig då..

radicalbrunette

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Suzuki GSX
Socrates skrev:
Hej och välkommen!!! :pannkyss
oh tack :) men vad är det jag ser på din bild??en olycka sitter du i rullstol nu?inte för livstid väl?? usch..jag blir ju rädd istället för att bli peppad..har bara varit medlem i typ 2-3 timmar.. :lol ja lite skratt o lite allvar..hur mår du då??

Socrates

Guest
radicalbrunette skrev:
oh tack :) men vad är det jag ser på din bild??en olycka sitter du i rullstol nu?inte för livstid väl?? usch..jag blir ju rädd istället för att bli peppad..har bara varit medlem i typ 2-3 timmar.. :lol ja lite skratt o lite allvar..hur mår du då??

Japps, sitter i rullstol nu...men om 10 dagar får jag förhoppningsvis börja gå igen :) Det är 2 månader sedan jag krashade...så det ska bli gött att få gå igen :banana Jag kan även gå en bit med gåbord, så ren katastrof är det inte.

PS. Mår mycket bättre nu efter att ha sett din bild...oj oj...vilken flicka :kär

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
Socrates

jag tror att Socrates har sömnsvårigheter som jag :lol det känns som
han å jag har likadan dygnsrytm...zzz fan vad detta är beroendeframkallande!! :fakta
:tråkad :tråkad :tråkad

Socrates

Guest
dobermagnus skrev:
jag tror att Socrates har sömnsvårigheter som jag :lol det känns som
han å jag har likadan dygnsrytm...zzz fan vad detta är beroendeframkallande!! :fakta
:tråkad :tråkad :tråkad

Inte kan man sova nu, är ju bästa tiden på dygnet :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...