Hej allihop, jag är också ny här... o dessutom en tjej

wildhoney

Black Rose Immortal
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Solna
Hoj
SV650s-06 säljes
Ville bara säga hej till alla mc-åkare! :)

Har nyss skaffat min första MC:en som jag håller på övningskör med nu, ska försöka ta kortet iår också.
Ha en bra dag allihop så hörs vi och ses... om inte ute på vägarna så säkert här på forumet ;-)

//W
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Ville bara säga hej till alla mc-åkare! :)

Har nyss skaffat min första MC:en som jag håller på övningskör med nu, ska försöka ta kortet iår också.
Ha en bra dag allihop så hörs vi och ses... om inte ute på vägarna så säkert här på forumet ;-)

//W

Hejsan hej...:Rockbanan
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Nej! Är det sant?! Ska jag hinna innan någon annan säger det?! Spännande nu...


Välkommen till dårarnas paradis! :tummenupp

Tillägger: Sjysst hojval! Du kommer inte ångra dig, möjligtvis bara byta upp dig till en 1000cc så småningom.
 

Guld_Lock

The one and only...
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Wonderland
Hoj
GSX-R 750
Ville bara säga hej till alla mc-åkare! :)

Har nyss skaffat min första MC:en som jag håller på övningskör med nu, ska försöka ta kortet iår också.
Ha en bra dag allihop så hörs vi och ses... om inte ute på vägarna så säkert här på forumet ;-)

//W

Hej :)

Jag är med ny här, även om jag har smugit runt ett tag. Hojkort sen länge, dock ingen hoj för tillfället, men det kommer :tungan

Nej! Är det sant?! Ska jag hinna innan någon annan säger det?! Spännande nu...


Välkommen till dårarnas paradis! :tummenupp

Tillägger: Sjysst hojval! Du kommer inte ångra dig, möjligtvis bara byta upp dig till en 1000cc så småningom.

Som sagt, smugit runt en stund innan, så den insikten hade jag redan kommit till :D
 

wildhoney

Black Rose Immortal
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Solna
Hoj
SV650s-06 säljes
Nej! Är det sant?! Ska jag hinna innan någon annan säger det?! Spännande nu...


Välkommen till dårarnas paradis! :tummenupp

Tillägger: Sjysst hojval! Du kommer inte ångra dig, möjligtvis bara byta upp dig till en 1000cc så småningom.

Tack så mycket allihop! Hoppas att jag blir klokare genom att kolla lite här på SH :)
Jag kommer säkert fråga massa dumma frågor iom jag har inte så mkt koll ännu. Men ni verkar vara snälla och hjälpsamma så jag är inte så orolig ;)
 

Invalido

Guest
Ville bara säga hej till alla mc-åkare! :)

Har nyss skaffat min första MC:en som jag håller på övningskör med nu, ska försöka ta kortet iår också.
Ha en bra dag allihop så hörs vi och ses... om inte ute på vägarna så säkert här på forumet ;-)

//W
VÄLKOMEN HIT!:tummenupp
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
En gixxer eller en sv1000 är väl det som finns på listan, dvs om det inte blir prisras på ducce 1098 eller bimota först :tungan

SV:n! Tjöp!
Mötte en 1098 idag med bilen, och hade jag haft ett par lappar över så hade en sån också fått en plats i garaget, redigt snygg pjäs!
Lycka till med hojköpet!

/Bobby
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tack så mycket allihop! Hoppas att jag blir klokare genom att kolla lite här på SH :)
Jag kommer säkert fråga massa dumma frågor iom jag har inte så mkt koll ännu. Men ni verkar vara snälla och hjälpsamma så jag är inte så orolig ;)

klokare lär du inte bli, det är snarare så du bör se upp så att du inte förlorar det vett du eventuellt har för tillfället:tummenupp men om det inträffar så lär du ju passa desto bättre in här. det är ju trots allt, som sagt, DÅRARNAS PARADIS!!!:D :tummenupp :D :yoparty
förresten, välkommen hit:tungan
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top