Hej galningar!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Äntligen fått tummen ur rö**n och tänkte presentera mig:)
Jaa vad ska man säga? Jag har åkt hoj i 3-4 år, mestadels motocross:tummenupp nu har jag dock tagit mitt "förnuft" (har inget egentligen) till fånga och börjat åka motard. Snart är det väll dags för en skrevraket också men det tar nog ett tag innan jag är redo för sånna hastigheter:D
jaa, det var väll allt tror jag (om flickorna här på SH vill ha mer info får ni skicka PM:fyllisar :tuttar )

Tack och hej!

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag antar att du inte hitta nåt igår på krogrundan?:arsele
Skämt å sido, välkommen.:)

Elsmedo

Har påven en strutluva?
Gick med
23 Apr 2005
Hoj
trajumf äräss!!
Välkommen: Var ute idag med Trajjan och det kändes:tummenupp :tummenupp :tummenupp!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Bakom mej för Jag är sist som vanligt. fast du kan gå före för cheyer som tjör hoy är arga å starka.

Hellfireclub

I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
KTM Super Duke 1290 GT
Värst vad mycket folk i Sölvesborg som börjat åka hoj. Ska man börja ångra sig att man flyttade ifrån den där hålan utan arbetstillfällen, pluggmöjligheter och noll uteliv?

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Nej men jisses:fyllisar var i hålan bor du då?
Jag bor i Sölve:tummenupp

Värst vad mycket folk i Sölvesborg som börjat åka hoj. Ska man börja ångra sig att man flyttade ifrån den där hålan utan arbetstillfällen, pluggmöjligheter och noll uteliv?
Jobb, har jag o plugga får man väl åka i några mil, gå ut, tja det e jag för gammal för, he he:yoparty

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Flytta inte hit igen för fan! Finns inget drygare ställe i sverige... Tror nästan att utelivet är hetare i den lilla hålan som kallas Ensamheten:D
Men poliserna ser man sällan:hihi

Hellfireclub

I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
KTM Super Duke 1290 GT
Flytta inte hit igen för fan! Finns inget drygare ställe i sverige... Tror nästan att utelivet är hetare i den lilla hålan som kallas Ensamheten:D
Men poliserna ser man sällan:hihi

Mja, det kommer jag nog inte göra. Men det händer att man tar en sväng ner, typ på Kilebom. När man är färdigutbildad, gift och har massvis med pengar tänker jag låta mina ungar växa upp i den hålan... Jag hade roligt som ung i Sölvesborg. Sen får dom flytta till storstad och uppleva andra sidan av myntet.

I Göteborg har vi massor med poliser... Dom är många och överallt. Det positiva är att dom sällan bryr sig om hojåkare förutom den enstaka rutinkontrollen med alkometer. De har annat att prioritera, vi har gott om problem i förorterna som behöver styras upp.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Mja, det kommer jag nog inte göra. Men det händer att man tar en sväng ner, typ på Kilebom. När man är färdigutbildad, gift och har massvis med pengar tänker jag låta mina ungar växa upp i den hålan... Jag hade roligt som ung i Sölvesborg. Sen får dom flytta till storstad och uppleva andra sidan av myntet.
.
Där håller jag med dig:tummenupp är man "kreativ" (eller vad man ska säga) som ungdom så kan man ha kul i "lilla" Sölvesborg. Hälleviks stranden brukar vara smockfull med ungdomar på sommarn:fyllisar

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!