Hej! Ny tjej här.

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
Det är tur att vi har dig, som kan förklara för den korkade pöbeln hur saker och ting ligger till. Folk är säkert oförmögna att avgöra huruvida jag skojar eller inte, och det är DÄR du gör din samhällsnytta. Du är bror duktig, de rättfärdigas talesman, en samhällets stöttepelare. Har du inte redan fått medalj av nån kommitté för politisk korrekthet så är det skandal, och jag är den förste att nominera dig.

Eller så kan du slappna av. Jag vet inte.

:7peta

bfd

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha R1 02
Det är tur att vi har dig, som kan förklara för den korkade pöbeln hur saker och ting ligger till. Folk är säkert oförmögna att avgöra huruvida jag skojar eller inte, och det är DÄR du gör din samhällsnytta. Du är bror duktig, de rättfärdigas talesman, en samhällets stöttepelare. Har du inte redan fått medalj av nån kommitté för politisk korrekthet så är det skandal, och jag är den förste att nominera dig.

Eller så kan du slappna av. Jag vet inte.
Sen är ju inte alla lika duktiga på att skämta...:rolleyes:

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Småländska som flyttat till Sthlm. Har kört hoj något år. Min första var en R6a andra en CBR 600 och nu väntar jag med spänning på en ny av helt annan modell, Yamaha FZ6-N S2. Kommer nog nästa vecka! Spännande å testa det här i storstan. Jag är ju lantis så jag vågar ju knappt köra bil här...:)

Tar det med ro, fikar gärna ofta och länge utmed vägarna. Vi kanske ses?:hej

Välkommen! Grattis till hojvalet! Riktigt nice cykel det där.... Hoppas du kommer trivas med den

McAnna

mc Anna
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
CBR 600F
Cbr 600

Hej!

jag har precis köpt en CBR 600 och söker roliga och coola (hehe) tjejkompisar att köra med. hojta till om du vill ha nån att köra /ragga med:) /Mc Anna (solna)

Småländska som flyttat till Sthlm. Har kört hoj något år. Min första var en R6a andra en CBR 600 och nu väntar jag med spänning på en ny av helt annan modell, Yamaha FZ6-N S2. Kommer nog nästa vecka! Spännande å testa det här i storstan. Jag är ju lantis så jag vågar ju knappt köra bil här...:)

Tar det med ro, fikar gärna ofta och länge utmed vägarna. Vi kanske ses?:hej

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...