Hej och hå! Smyg läsare träder fram.

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2005, KTM 640 SM
God dagens! Fick denna länk av en kompis för ett tag sen.. Har varit inne här och smygläst en del, nu träder jag fram! :yoparty

Namnet är Fredrik och bor i Kramfors, är 22 år och jobbar med lego hyvling åt sca.. Ska köpa min första hojj nu i sommar och övningsköra på.. Skriver sen under vintertiden och kör upp nästa år.. Känns bra med en sommar övningskörning först.. Ser fram emot mkt hoj åka med tidens gång..

Allt från mig.

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
norda skrev:
God dagens! Fick denna länk av en kompis för ett tag sen.. Har varit inne här och smygläst en del, nu träder jag fram! :yoparty

Namnet är Fredrik och bor i Kramfors, är 22 år och jobbar med lego hyvling åt sca.. Ska köpa min första hojj nu i sommar och övningsköra på.. Skriver sen under vintertiden och kör upp nästa år.. Känns bra med en sommar övningskörning först.. Ser fram emot mkt hoj åka med tidens gång..

Allt från mig.
hej hej!

Honda Baby

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Honda
norda skrev:

Allt från mig.
Tjenare och välkommen :banana

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Får man övningsköra innan man skrivit..? :confused Aja verkar som du har ett skoj jobb iaf! Välkommen ut ur garderoben! :banana

TomTen6

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
VTR 1000
Välkommen!!
Inte behöver du övningsköra en hel sommar satsa på att ta kortet iår istället.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...