Hej på er alla.

Kawa250

Jag, Rookie. Nä du skojjar :D
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Kawasaki/Husqarna 250cc
Får väl skriva lite om mig då. Jag är en liten rebel på 19 år som går andra året på Fordonsprogrammet. Jag bor i Markaryd (södra Småland) där jag levt i hela mitt liv. Jag har precis börjat intressera mig för Crossåkning och har sen 6 år tillbaka skruvat med diverse mopeder, epa-traktorer och bilar.
Nu mera har jag bara 3 bilar och en cross kvar. hade 5 bilar, 2 crossar och 1,5 mopeder som jag skruvade med innan. men när budgeten inte täckte mer blev jag utbränd och la mig å räkna prickar i sovrummstaket :D
Bilarna jag har nu går jag bara in på om någon vill veta, men crossen kan jag snacka lite om.

Crossen som är en Husqvarnaram med Kawazaki 250cc luftkyld motor köptes för drygt 5 månader se av en go vänns pappa. han hade den ståendes i ett sjul och hade inte rullat på de senaste 10 åren. men den gick när han ställde den och den var ganska ren för att ha stått så länge. Jag fråga honom om vad han skulle ha och han sa 1000:-, så jag tog den direkt.
Väl hemma blev det att ställa den i garage nummer 2 med allt gammalt bröte :D . men den ska fixas iordning nu och vara körbar till månadsslutet.

tackar för mig. vill ni veta mer så kommentera eller skicka PM

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tjena mittbena

Kyro

Med lem
Gick med
12 Oct 2006
Hoj
1998 Yamaha XJ900
Var i Markaryd o jobbade med akustiktak för nån vecka sen, undrar om de inte var i en "ny" skola där dom skulle meka med bilar :)

Hej o välkommen.....

Kawa250

Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Kawasaki/Husqarna 250cc
BikerBitch: man tackar man tackar :D

pucken: tjo i loen ;)

Hoztic: hej hej på dej

Pongidae: Mycket möjligt att det stämmer.vi har ju provisoriska salar nu., ska ha en större och bättre sen ;D Om du skymtade en kille med tuppkam och glasögon där så har du sett mig i alla fall.

marcus

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kawa250 skrev:
2583194

Crossen som är en Husqvarnaram med Kawazaki 250cc luftkyld motor köptes för drygt 5 månader se av en go vänns pappa. han hade den ståendes i ett sjul och hade inte rullat på de senaste 10 åren. men den gick när han ställde den och den var ganska ren för att ha stått så länge. Jag fråga honom om vad han skulle ha och han sa 1000:-, så jag tog den direkt.
Väl hemma blev det att ställa den i garage nummer 2 med allt gammalt bröte :D . men den ska fixas iordning nu och vara körbar till månadsslutet.

tackar för mig. vill ni veta mer så kommentera eller skicka PM

Kul att kunna skruva, det vill jag lära mig (alltså skruva och VETA vad jag gör ;))
Välkommen hit iaf :hej

Kawa250

Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Kawasaki/Husqarna 250cc
Nursey: jasså hehe...ska jag vara ärlig så har jag inte lärt mig ett skit på skolan, jag har haft diverse fordon innan som jag skruvar med och har lärt mig på egen hand, av mina egna misstag.

Vaektra: hejhej :) så du kör bara skrot du, välkommen i klubben då :D

Smallsocks: verkar nästan så du :D hemst va populär jag blev. men vänta bara tills dom får se hur jag ser ut och hur jag bor, då flyr dom :)

hejs svejs

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Välkommen!!!

Kommer förmodligen träffas i sommar. Är uppe i värnamo en del och kör på sommarna ute i skogen med folket där...

ha de!

Kawa250

Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Kawasaki/Husqarna 250cc
Eddie: jasså. men värnamo ligger en skaplig bit från mig. typ 13 mil eller nåt :D men man vet ju aldrig :)

ha det gött i alla fall. blider på min hoj finns snart i mitt garage :yoparty

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...