mibe04 skrev:men hur ska han lägga ut tråden om han inte har tillgång till internet *förvirrad*
mibe04 skrev:nu förstår jag absolut ingenting ...
M:et skrev:Jag menade givetvis under tiden han är i Uppsala, om jag förstod dig rätt.
Tänkte att han kanske bor tillfälligt i Uppsala under tiden. Men det går ju att pendla till Gävle, tänkte inte på det *ännu mer förvirrad*
Hur menar du?M:et skrev:Vä...vi lägger ner det här nu tycker jag...
Sphyrna skrev:Hur menar du?
Bilen går alldeles utmärkt. Fyra hjul har den. Varken mer eller mindre. Men vad har det med saken att göra. Jag fattar nollM:et skrev:Jo.. om ifall att... kanske... eller??? Äsch NU lägger vi ner
Å bilen går bra?
n'Lasse skrev:Kanske skulle byta namn på den här tråden till "Virrhjärnor spekulerar"
Penguin skrev:Hmmm ja.....och de där typerna umgås man med!
Vad är det du vill ha detaljerat? Jag måste säga att jag inte är med på vad du menar där faktiskt. Och vad skriver M:et med för typsnitt egentligen? Vet han inte själv?Jason skrev:
Jag tror att jag skulle ha varit mer noga med denna inlägg. Mer detaljerat kanske...
Sphyrna skrev:Jag förstår inte meningen med tråden alls.
Konstigt.
Sphyrna skrev:Vad är det du vill ha detaljerat? Jag måste säga att jag inte är med på vad du menar där faktiskt. Och vad skriver M:et med för typsnitt egentligen? Vet han inte själv?
Jag förstår inte meningen med tråden alls.
Konstigt.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari