Hej på er Uppsala bor...

Jason

Make yourself
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
Jag kommer att befinna mig i Uppsala på praktik from v.29-44 och kommer att ha med mig hojen... Finns det möjlighet att hänga på er någon gång?
Vill oxå prova på den berömda Rörken... :D

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Det är bara att hänga på( Säger den körkortslöse :rolleyes: ) Måndagar 18-22 är det som gäller på Rörken, de andra pöjkarna skall säkert ut och dra lite de andra dagarna med så de är bara att hänga på dom(Träffas säkrast vid den berömda pumpen på västra ågatan) Själv får jag nöja mig med att lyssna på balkongen:gråta

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Det är mitt i semestern för de flesta här då så lita på att det blir åka av!
Om du har tillgång till internet så är det ju bara att slänga ut en tråd när du är sugen på att åka, alltid är det någon som skall ut. Och givetvis får du hålla koll efter andra åktrådar.
Vi har varit lite dåliga på att fixa gruppkörningar på sistonde tycker jag, du får hjälpa till att styra upp det hela.

Välkommen ner /Martin

mibe04

Uppsala RoadRunners
Gick med
11 May 2003
Hoj
den bästa
men hur ska han lägga ut tråden om han inte har tillgång till internet *förvirrad*

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
mibe04 skrev:
men hur ska han lägga ut tråden om han inte har tillgång till internet *förvirrad*

Jag menade givetvis under tiden han är i Uppsala, om jag förstod dig rätt.
Tänkte att han kanske bor tillfälligt i Uppsala under tiden. Men det går ju att pendla till Gävle, tänkte inte på det *ännu mer förvirrad*

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
mibe04 skrev:
nu förstår jag absolut ingenting ...

Välkommen till klubben! vi lägger ner det här nu tycker jag och hälsar Jason välkommen. Ut och åka ska vi i alla fall!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Du är så välkommen att haka på vid vanlig gatåkning som likväl Rörkenåkning. Där har vi skitkul, vi kraschar hit och dit hela tiden! :crash

För att räta ut frågetecknen för de förvirrade grabbarna så kan vi ju säga att OM du inte har tillgång till nätet antecknar telefonnummer till några av oss. De finns i en sticky längst upp på sidan! :tummenupp

Jason

Make yourself
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
M:et skrev:
Jag menade givetvis under tiden han är i Uppsala, om jag förstod dig rätt.
Tänkte att han kanske bor tillfälligt i Uppsala under tiden. Men det går ju att pendla till Gävle, tänkte inte på det *ännu mer förvirrad*

Haha... Jo jag kommer att bo i Uppsala under veckorna och kommer att ha tillgång till internet då och då, åker hem på helgerna.... :D

mibe04

Uppsala RoadRunners
Gick med
11 May 2003
Hoj
den bästa
Tur att någon kunde ordna upp den totala förvirringen...

Anteckna telfonnummer... grymt smart! :fakta

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
M:et skrev:
Jo.. om ifall att... kanske... eller??? Äsch NU lägger vi ner :confused:
Å bilen går bra?
Bilen går alldeles utmärkt. Fyra hjul har den. Varken mer eller mindre. Men vad har det med saken att göra. Jag fattar noll :confused:

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Penguin skrev:
Hmmm ja.....och de där typerna umgås man med! :rolleyes:

Vad menar du, jag förstår nog inte riktigt :confused:
Vilka umgås du med??? Någon typ? Vem är det??? Det här börjar bli jobbigt. Vart är jag någonstans???

Jason

Make yourself
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
:D
Jag tror att jag skulle ha varit mer noga med denna tråd. Mer detaljerat kanske... :tummenupp

Last edited:

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
Jason skrev:
:D
Jag tror att jag skulle ha varit mer noga med denna inlägg. Mer detaljerat kanske... :tummenupp
Vad är det du vill ha detaljerat? Jag måste säga att jag inte är med på vad du menar där faktiskt. Och vad skriver M:et med för typsnitt egentligen? Vet han inte själv?

Jag förstår inte meningen med tråden alls.
Konstigt.

Jason

Make yourself
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
Nu då!

Sphyrna skrev:
Vad är det du vill ha detaljerat? Jag måste säga att jag inte är med på vad du menar där faktiskt. Och vad skriver M:et med för typsnitt egentligen? Vet han inte själv?

Jag förstår inte meningen med tråden alls.
Konstigt.

Läs om min inlägg som du quota....
Eller så deletar jag denna tråd och börjar om.... Nä då, dom flesta förstår.... Det tror jag du Sphyrna gör oxå, men kanske jävlas lite... :)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping