Hejhallå!!!

Memell

Sic Semper Tyrannis
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
YZF 600 -97
Varför har kvinnorna fler läsningar än männen? :tungan

Lycklig ägare till en YZF 600 (viss montering krävs). Dessutom - eftersom jag är gammal, fet och trött - finns det en Döville -06, (kommer ALDRIG köpa en GW!) Har precis sålt min (svampiga) sv 650, saknar den, gillar twinnar.

manneman

Guest
80 mil...
Tja man har ju gjort värre saker för att få ligga :näsblod

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Hur fan kommer det sig att alla som vill ligga är från örebro? Börjar se den röda tråden :D

Memell

Sic Semper Tyrannis
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
YZF 600 -97
Last edited:

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Haven´t we all... Upp på hojen och gasa så får du rapportera när tid kommer...:yoparty

Det är ingen röd tråd... det är en hård tråd...

Varit dit en gång och det enda man såg var skabb..så mig kan man inte anklaga för att göra örebro "hårdare"

Memell

Sic Semper Tyrannis
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
YZF 600 -97
Utan att bemöta andras inlägg, men eftersom det var jag som startade den här tråden så känns det om att den bara borde självdö lite snyggt. Allt jag hoppades på var ett litet snyggt "välkommen", men tydligen har Emma-Everlina sabbat det med sin snuskiga fantasi...:)

daniel83

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2007
Hoj
En stor moppe
Utan att bemöta andras inlägg, men eftersom det var jag som startade den här tråden så känns det om att den bara borde självdö lite snyggt. Allt jag hoppades på var ett litet snyggt "välkommen", men tydligen har Emma-Everlina sabbat det med sin snuskiga fantasi...:)

Så jäkla typiskt fruntimmer att alltid sabba för oss.:tungan

Memell

Sic Semper Tyrannis
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
YZF 600 -97
Haha, nä! Blir ju billigare att ta en runda ner om i stan o vifta med ett par hundralappar.:tummenupp

Helt rätt!

Min tanke var ju inte att inleda värsta kriget, jag skulle ju bara tala om att jag är ny på forumet... (fast tydligen är det spöstraff på att uttala sig :) )

daniel83

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2007
Hoj
En stor moppe
Helt rätt!

Min tanke var ju inte att inleda värsta kriget, jag skulle ju bara tala om att jag är ny på forumet... (fast tydligen är det spöstraff på att uttala sig :) )

Tycker ändå att du kom ganska lindrigt undan. Brukar vara betydligt värre. Välkommen, hoppas att du kommer trivas bland dessa sjuka hojnördar.

manneman

Guest
Tycker ändå att du kom ganska lindrigt undan. Brukar vara betydligt värre. Välkommen, hoppas att du kommer trivas bland dessa sjuka hojnördar.

Ja om inget annat så fattar du kanske galoppen om vad du gett dig in i.
Sveriges sjukaste, galnaste men samtidigt varmaste, snällaste och mest hjälpsamma folk samlade under ett tak!:yoparty

Ibland blir du förbannad och ibland skrattar du tills du kroknar!:)

Varmt välkommen till sporthoj.com:tummenupp

Lina86

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Z1000

Hej Hej!
Vill bara säga HEJ och välkommen! :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras