Hejhej! :)

sanna_h

Medlem
Gick med
7 Jan 2009
Hoj
GSX-S1000F
Har läst här i nästan ett år nu, så jag borde kanske titta fram och säga hej!

Tog kortet för en massa år sen och har haft hoj nästan lika länge. Tidigare har jag kört bandagar med min första hoj (80-talsjaps), och i höstas gick jag SMC:s broms- & kurvkurs steg 1, jätteroligt och nyttigt. Ska försöka hinna med resten av stegen nu i sommar.

De flesta i min IRL-vänkrets är tyvärr alldeles för smarta/tråkiga för att köra hoj, så då är det ju skönt att kunna titta in här nu och då! :)

sanna_h

Medlem
Gick med
7 Jan 2009
Hoj
GSX-S1000F
Tack för alla välkomnanden! :) Jo, SMC-kursen var värd vartenda öre, speciellt bromsövningen även om det först kändes som att gå till tandläkaren ungefär. Visst har nedräkningen till våren börjat, hojmässan gör dessutom att den räknar ner lite snabbare!

Headhunter

Jonas Bergdahl
Gick med
18 Sep 2007
Hoj
Ducati 749 monoposto, Ducati Monster S4R
Hej och välkommen! Vad bra att du både gör premiär här och att du äntligen hittat till SMC.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
hej och välkommen :)

tommi

Guest
hehe du måste ha skinn på näsan som läst här ett år och fortfarande vill vara kvar :D välkommen iallafall :yoparty

sanna_h

Medlem
Gick med
7 Jan 2009
Hoj
GSX-S1000F
Tack igen för alla välkomnanden! :)

combat girl: Det hoppas jag, mina kursdagar försöker jag boka in på Gelleråsen.

tommi: Haha, jovisst, men jag vet ju att ni är snälla innerst inne... ibland... några av er. :)

1LiterDuckEater: Jo, men det är nog för att jag utgått från att ni kör alldeles tokfort allesammans. :) Men jag lovar pröva hänga på någon gång så fort säsongen börjar!

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
1LiterDuckEater: Jo, men det är nog för att jag utgått från att ni kör alldeles tokfort allesammans. :) Men jag lovar pröva hänga på någon gång så fort säsongen börjar!

Vi är en salig blandning en del kör fort andra långsamt och en del kör i diket....:tungan men vi samlas alltid vid nästa avfart och ibland går det mindre fort oxå det beror på humöret men målet är att alla ska ha kul. bara att haka på så fort det blir väder. Glömde nästan, vi fikar mycket oxå när vi är ute o åker.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Välkommen forna smygläsare! Ang IRL vänner finner du några nya te sommarn ska du se, fixat :)

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89

Välkommen bland K-holmarna,,,,, som "AnkÄtarn" säger så är det bara att åka med i sitt tempo, vi samlar alltid ihop flocken om det behövs.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...