Bikerbitch skrev:börjar övningsköra när du är 15 ½ så har du något att göra
Bikerbitch skrev:börjar övningsköra när du är 15 ½ så har du något att göra
Fakking outlaw!!Speedsoda skrev:Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt ...
Den är helt nerplockad för tillfället , men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!
Speedsoda skrev:Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt ...
Den är helt nerplockad för tillfället , men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!
Tyckte faktiskt också det.. fast man ser inte så bra på den lilla bilden..Solid snake skrev:Hmm, din avatar ser precis ut som NR:7's rd fast photoshoppad till svart, precis samma bakgrund också.
Du har väl inte snott bilden på hans hoj!?
Iaf, välkommen.
philsson skrev:Tyckte faktiskt också det.. fast man ser inte så bra på den lilla bilden..
Grattis till hojen i alla fall och välkommen till forumet!.
Tyckte avgassystemet såg kromat ut och så ser det ut som att han har en underkåpa på hojen också som inte NR:7 har.AleX skrev:Det är samma bild
Solid snake skrev:Hmm, din avatar ser precis ut som NR:7's rd fast photoshoppad till svart, precis samma bakgrund också.
Du har väl inte snott bilden på hans hoj!?
Iaf, välkommen.
Får man inte börja övningsköra för lätt mc när man är 15 ½ ? Jag fick börja köra för mellan när jag var 17 ½ iallafall.Syss skrev:Men, gumman, det är ju sånt där olagligt! Du uppmuntrar väl inte till att bryta mot lagen?!
Speedsoda skrev:Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt ...
Nope. Måste vara 16 för att övningsköra.Bikerbitch skrev:Får man inte börja övningsköra för lätt mc när man är 15 ½ ? Jag fick börja köra för mellan när jag var 17 ½ iallafall.
Då har du ju fullt upp. plocka ihop hojen. men tjyvåk inte. risken finns ju att du förlorar körkortet innan du ens har fått det och det är dumt. övningskör, om man nu fick göra sånt när man var 15 ½
vad larvigt. då kan man ju inte ta det lätta kortet direkt när man fyller 16.KalleNorton skrev:Nope. Måste vara 16 för att övningsköra.
hs01jowe skrev:hur funkar det när man vill övningsköra privat när man är 16 för 125:a då? ska man ha intyg eller?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |