Deadmetal skrev:En kartbok hade ju inte heller varit fel att ha med sig, men det hade ni kanske? (det löste ju sig ändå, ni kom ju fram)
Ugluk skrev:Låter ju som att du haft skitskoj!
Lite överkomna svårigheter ökar ju bara behållningen i slutändan.
Snart finns det en dieselpickis till hyrlån i Uppsala om inte Kamikaze fixar sin cheva och du ska iväg på fler helgäventyr..
M:et skrev:Nå, kom du överens med Torparn då?
Då får min gå som vraktransport från Rörken enbart då..Kamikaze kid skrev:Den är fixad!
Penguin skrev:Låt säga så här; ibland, och ibland inte!
Man får ju medge att det är klurigt att hitta ett riktigt bra spår genom en sån där kurva, och hade man hunnit köra nåt på bana i år före detta så hade det nog gått avsevärt bättre. Nu koncentrerade jag mig mest på att hitta ett bra spår så nån vidare fart hade man väl inte egentligen.
Dock passerades otaliga på väg ut ur torparn som hade strulat till ingången såpass att de fick totalt kass utgångshastighet. Var man för het i ingången så fick man ju direkt sota för det, antingen genom att gå brett eller finna sig ut prejad av nån annan. Fråga hermes!
Ugluk skrev:Då får min gå som vraktransport från Rörken enbart då..
Penguin skrev:Vi hade ju den levande kartboken Anneli med oss, men av någon anledning vågade vi inte ritkigt lita på henne.
Penguin skrev:I helgen bar det av till Sviestad för att fixa den praktiska delen av licenskursen.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |