Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Pratade med några på turen idag som var sugna på att åka upp i Dalsland och köra Brudfjällsvägen så tänkte höra om det är fler som är sugna att haka på nån helg när det är soligt och varmt?
Det kommer bli några mil, drygt 40 skulle jag gissa på.
Förslag på sträcka:
Kornhall - Kärna - stenungsund - Henån - Skredsvik - Munkedal - Hedekas - Färgelanda - Bäckefors - Mellerud - Håverud - Brudfjällsvägen
Alt köra Hedekas direkt till Bäckefors. Minns inte riktigt vilken väg jag och RobbanH tog förra året, vi körde lite på känn bara.
Hemvägen kan man kanske köra gestadvägen öster om 45an ned till Vänersborg, över till THN och köra hjärtumsvägen och romelandavägen till göteborg
Film för de som missat denna underbara väg
[YOUTUBE-ID]Y4mBQmOzJac[/YOUTUBE-ID]
Det kommer bli några mil, drygt 40 skulle jag gissa på.
Förslag på sträcka:
Kornhall - Kärna - stenungsund - Henån - Skredsvik - Munkedal - Hedekas - Färgelanda - Bäckefors - Mellerud - Håverud - Brudfjällsvägen
Alt köra Hedekas direkt till Bäckefors. Minns inte riktigt vilken väg jag och RobbanH tog förra året, vi körde lite på känn bara.
Hemvägen kan man kanske köra gestadvägen öster om 45an ned till Vänersborg, över till THN och köra hjärtumsvägen och romelandavägen till göteborg
Film för de som missat denna underbara väg
[YOUTUBE-ID]Y4mBQmOzJac[/YOUTUBE-ID]