Helt otroligt lyckats detta året igen

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Helt underbart :mad:
Var ute och rastade vägcykeln en sväng på lite trevliga 70 vägar utan stan. När jag är på väg hem ser jag i en kurva att det är pissvått över hela vägen. Tänker inte mer på detta då det är en lite sjö precis vid sidan.
Efter några 100 meter känner jag en stank som gör att jag nästan trillar av bågen........ visst fan visar det sig vara grispiss :gnissla :gnissla :gnissla
2:a året i rad jag lyckas. Har nu tvättat cykeln 3 ggr och den luktar fortfarande för att inte prata om stövlarna. :gråta
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Marals76 skrev:
Helt underbart :mad:
Var ute och rastade vägcykeln en sväng på lite trevliga 70 vägar utan stan. När jag är på väg hem ser jag i en kurva att det är pissvått över hela vägen. Tänker inte mer på detta då det är en lite sjö precis vid sidan.
Efter några 100 meter känner jag en stank som gör att jag nästan trillar av bågen........ visst fan visar det sig vara grispiss :gnissla :gnissla :gnissla
2:a året i rad jag lyckas. Har nu tvättat cykeln 3 ggr och den luktar fortfarande för att inte prata om stövlarna. :gråta

:död Fy fan, går det inte att fixa bootsen med vatten å ättika eller någe? Det brukar väl funka på de flesta odörerna?

//@
 

Solid snake

Guest
:rofl :rofl :rofl


Tvätta bootsen med tvål o diskmedel o allt vad du har. :lol

Likadant med mc:n. :lol


Sikken otur man kan ha! :lol
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag tappade bensin i min pickis, den luktar MASSA bensin även fast jag sprayat med diverse lösningsmedel över hela inredningen m.m... Det suger oxå...
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
d1ce skrev:
:död Fy fan, går det inte att fixa bootsen med vatten å ättika eller någe? Det brukar väl funka på de flesta odörerna?

//@

Har en massa äckligt inhemskt brännvin (citron) från Kroatsien hemma. Funderar seriöst på att dränka in stövlarna med detta borde ju kunna ta bort det värsta. Förra gången tog det typ 1 mån innan cykeln "luktade" normalt.
Man lurar sig lätt när den står stilla sniff sniff det luktar inget yeeees.
Sedan kör man iväg o det börjar stinka värre än i parfymavd. på Stena Line :fatta!
 

Solid snake

Guest
Swedie skrev:
Jag tappade bensin i min pickis, den luktar MASSA bensin även fast jag sprayed med diverse lösningsmedel över hela inredningen m.m... Det suger oxå...


Det luktar nog inte lika gott :rolleyes: som grispiss.
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Swedie skrev:
Jag tappade bensin i min pickis, den luktar MASSA bensin även fast jag sprayed med diverse lösningsmedel över hela inredningen m.m... Det suger oxå...

En 5-litersdunk med bensin läckte ut i min gamla Fiesta... :3freak luktade ganska länge...
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Marals76 skrev:
Har en massa äckligt inhemskt brännvin (citron) från Kroatsien hemma. Funderar .... sniff det luktar inget yeeees.
Sedan kör man iväg o det börjar stinka värre än i parfymavd. på Stena Line :fatta!

Ja, men det dära med ättika, jag har hört att det ska tabort dålig lukt och inte lämna någon lukt själv. Har dock inte provat det själv så jag kan inte säga någe om bieffekter eller funktion.

Hoppas lukten går ur iaf, kan tänka mig stanken(eller kan jag det= :va ).

//@
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Macho Woman skrev:
Var bor du någonstans egentligen? Det där händer aldrig här i Stockholm. :rofl

5 mil utanför 08:a så lär det ju finnas bondgårdar o åkrar precis som i resten av landet.
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Macho Woman skrev:
Jag är uppvuxen på landet men har aldrig sett grisurin på vägen. :confused:

Snögubbar till bönder som slänger ut det på åkrarna och ibland är väl inte backventilen helt 100:a på deras gamla kärror o vipps där kommer jag :gnissla
 

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Trollywood
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Var du ute med någon övningskörare på KTMen igår?

Bara en väldigt OT-fråga...
 

303

Twin Wanker
Gick med
22 May 2003
Ort
Råttholm
Hoj
748R -02
Uuäää! Det där skiten (pisset) är ju frätande också... men det var otroligt kul läsning :hihi Hihihih.. ju mer jag tänker på det desto roligare blir det. :crash
 

foppa

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
ZX10R, tidigare haft cbr1000rr, zx9r och fireblade 929
med tanke på "sthlm är skit" tråden...
här slipper man åtminstone grispiss...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top