HELVETE! morr..

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Tappade precis knappen i byxorna... :4skrika
Suck... nu är man officiellt fet mao.. jobbit... :död

Nu gäller det att fundera ut hur man skall ta sig hem från jobbet i em. utan att tappa byxorna, som tur e sitte man på kontor hela dagen. Här kan man juh lixom sitta kvar.. lär gå hem sist! :fyllisar

hata

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Hoj
R6/YZ400F
Om det känns som om du står med byxorna nere; köp ett skärp

Äsch.. Kör fortare.. Då bränner man fett.. Det har jag hört..

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Sitter du på kontor borde du väll ha en sån där häftapparat att häfta ihop dom med... *nöden har ingen lag*

KaZ

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Iceman1975 skrev:
Sitter du på kontor borde du väll ha en sån där häftapparat att häfta ihop dom med... *nöden har ingen lag*

Bra idé... men... haha har fan ingen sån... hmm?!?!?!
Undra om de har hemkörning från Svanströms. :D

:fyllisar

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Själv är jag usel på att motionera, käkar pizza 3 dagar i veckan (annan skräpmat hälften av resterande dagar), men har likt förbaskat legat konstant på 57 kg i hur många år som helst. Kanske beror det på ämnesomsättningen eller för att jag hatar söta saker. Jag äter fett och mycket, men dricker aldrig sötdricka eller käkar godis och klegg.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Finns iofs andra aspekter än just vikt när det gäller att köka nyttigt. Man mår faktiskt väldigt mycket bättre av mer allsidig kost med mycket frukt och grönt. Kanske borde göra ett ryck igen och försöka bättra mig - skräpmat är en ovana man lätt lägger till med som singel.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
BillS skrev:
57kg?? Du måste va en riktigt liten filur.
Japp, jag är liten. Konstigt nog med tanke på att det i tre generationers rakt uppåtstigande led funnits boxare, brottare och tyndlyftare inom familjen.

Så generna finns nog. Kanske skulle ta med en genkarta till krogen nästa gång :3freak

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
He he he :hihi sockis fetto :hihi hmmm ska jag säga med mina 83 kilo :hihi
En jobbarkompis till mej tappade en knapp i sina byxor när han nös , den flög tvärs över fikarummet :lol

KaZ

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
fax skrev:
He he he :hihi sockis fetto :hihi hmmm ska jag säga med mina 83 kilo :hihi
En jobbarkompis till mej tappade en knapp i sina byxor när han nös , den flög tvärs över fikarummet :lol
höhö, i stort sätt vad som hände mig, sträckte lite på mig å ja, så där som man gör när man e trött... "PJONG" sa det så sprätte knappen iväg... :4skrika . Tur man hade skjortan utanför... annars hade det juh blitt lite av dagens lilla sak här! :fyllisar

Solid snake

Guest
KaZ skrev:
höhö, i stort sätt vad som hände mig, sträckte lite på mig å ja, så där som man gör när man e trött... "PJONG" sa det så sprätte knappen iväg... :4skrika . Tur man hade skjortan utanför... annars hade det juh blitt lite av dagens lilla sak här! :fyllisar

Tänk om nån hade fått knappen i skallen o fått hjärnskakning eller nåt. :lol

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag fixade en knäckt skjortärm (armbågen) med häftapparat. Funkar kanon... :tummenupp
Gången efter var andra dagen på mitt nya jobb och var på väg till konferens när jag sprängde skjortan på flygplanet, det var inte alls pinsamt. :näsblod Min nya kollega: "Åh, fan. Bli inte grön nu också" :hihi

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
fax skrev:
Kunde ha gått riktigt illa det där , Vållande till annans död tex :hihi farliga saker :lol

Det han inte skriver var att det var "resande av livsfarligt vapen" som låg bakom incidenten. Numera riskerar han påföljd för "förargelseväckande beteende" och "sexuellt ofredande"

gladh

KaZ

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
gladh skrev:
Det han inte skriver var att det var "resande av livsfarligt vapen" som låg bakom incidenten. Numera riskerar han påföljd för "förargelseväckande beteende" och "sexuellt ofredande"

gladh

Va fan! eru här å smyger! :fatta!

Sccchhhyyyyy!! sluta tjalla nu!

:hihi

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...