Långa farbron skrev:2163554Du får nog räckna med ett kopplingsbyte och ett överslag innan du får riktigt grepp på det
sirSmokealot skrev:2163642Kopplingsbyte kan man nog leva med, men överslag...
sirSmokealot skrev:2163642Kopplingsbyte kan man nog leva med, men överslag...
fogerty skrev:2163707sliter det verkligen så mycket?, övade en hel del med firestormen och sålde den vid 2900 mil utan att bytt koppling.
Nu uiilas det inte lika mycket längre, kurvor är roligare. Drar upp den lite på sexan ibland bara
Långa farbron skrev:2163725Sa jag också innan jag låg och simmade på asfalten mellan Kärna och Kungälv.
jonas_p skrev:2163037Har varit ute nu o försökt o köra på bakhjulet men det känns som jag bara torterar hojen, den går upp men o forsätta köra hur fan gör man jag blir tokig snart,
Rasorblade skrev:2163928Håller med....................
Jo upp kommer den, men sedan skall man ju våga hålla den där uppe oxåRobertzon skrev:2163946Ähh det är väl bara å gasa??
så kommer den sååå fint
Rasorblade skrev:2163949Jo upp kommer den, men sedan skall man ju våga hålla den där uppe oxå
Robertzon skrev:2163964Ja men det är väl inga problem?? hur långt snackar vi?
Rasorblade skrev:2163971Bara upp och sedan ner......Kommer aldrig bli en wheelie-kung
Robertzon skrev:2164033Jaja, men det kommer allt sitter i huvudet.
Rasorblade skrev:2164036jo...får bo ute på "kross-rakan"
Robertzon skrev:2164067Ja det tycker jag låter som en bra ide. jag kan bo där också ... behöver också träna på stunta när ska du dit nästa gång då?
Rasorblade skrev:2164072Dåligt väder nu denna vecka.....men nästa vecka onsdag och framåt så blir det nog en resa dit vajre dag! (om vädret tillåter
Måste åka lite med åkpåsen 2 (Fabbe) oxå
Robertzon skrev:2164081HAHA just det men det går ju att köra nu eller? idag var det ju inte så farligt dåligt? jag var inne i stan en sväng å servade hojjen. nu får jag köra i 15 timmar innan nästa service hälften ska vara på bakhjulet har jag planerat
Rasorblade skrev:2164085jo tog en sväng idag......men fabbe jobbade
Robertzon skrev:2164094asså, du körde ganska tidigt då eller? fabbe slutar ju vid 15:00
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|