helvetes djävla råågren

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Berget
Hoj
ZX9R svarten
Satan vad jag hatar alkohol, utan alkohol hade jag inte tillbringat natten med ex,ex. Jösses trodde knappt man kunde ha sån här ågren. Hoppas nån lider med mig.
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Kan man inte hantera spriten ska man inte dricka.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Snacka inte om det..
Som jag minns det så var jag ganska nykter igår men jag fick nyss ett telefonsamtal från en polare som var fylletaxi igår. Tydligen hade jag krossat hans vindruta med huvudet och nästan knäckt näsan på en medpassagerare som kittlade mig :D Helt galet!

P.S Kommer en film sen från förfesten som involverade öl, gokart, en travers och en inomhusburn med min bil :yoparty

edit: Jag är en liten klen kille så han med näsan hade tydligen bara skrattat åt mig när jag dampade :)
 
Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
kaZmur skrev:
2483626 Snacka inte om det..
Som jag minns det så var jag ganska nykter igår men jag fick nyss ett telefonsamtal från en polare som var fylletaxi igår. Tydligen hade jag krossat hans vindruta med huvudet och nästan knäckt näsan på en medpassagerare som kittlade mig :D Helt galet!

P.S Kommer en film sen från förfesten som involverade öl, gokart, en travers och en inomhusburn med min bil :yoparty

Låter galet.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Mr Helmut skrev:
2483633 Låter galet.
Ja, mjo... en aning. Men tydligen fick jag min beskärda del tillbaks igår... ett finger är paj och jag har ont i hela kroppen :)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Med tanke på att det smakar bäver i min mun så börjar jag också få lite ågren...

Skyll allt på "gruppbefäl" östlunds värdelösa lillbrorsa som inte hade fest med vettiga brudar.. Men vafan känner man nån som tappat bort en pansarvagn så..
 

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Ort
Sverige
Hoj
En Pippigul 600.
lappmögel skrev:
2483480 Satan vad jag hatar alkohol, utan alkohol hade jag inte tillbringat natten med ex,ex. Jösses trodde knappt man kunde ha sån här ågren. Hoppas nån lider med mig.
Detta min vän kommer du får höööööööra länge.. och då menar jag inte bara ett asgarv i luren...
 

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Berget
Hoj
ZX9R svarten
kaZmur skrev:
2483626 Snacka inte om det..
Som jag minns det så var jag ganska nykter igår men jag fick nyss ett telefonsamtal från en polare som var fylletaxi igår. Tydligen hade jag krossat hans vindruta med huvudet och nästan knäckt näsan på en medpassagerare som kittlade mig :D Helt galet!

P.S Kommer en film sen från förfesten som involverade öl, gokart, en travers och en inomhusburn med min bil :yoparty

edit: Jag är en liten klen kille så han med näsan hade tydligen bara skrattat åt mig när jag dampade :)

Vissa saker är ju helt underbara, bland annat då man upptäcker att vissa kanske har lika mycket ågren som jag.

Jaja Matulda du vet ung o oerfaren.............
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
lappmögel skrev:
2483791 Tyvärr ja, dock ändå ett ex, för att citera en viss person "Va faen du ska väl inte fiska samma fisk två ggr"
Gnäll inte då säg att du offra dig för dom som har det svårt. Eller att du tänkte på hennes bästa, kanske inte funkar om ni är ett "mr & mrs smith" par..
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
lappmögel skrev:
2483791"Va faen du ska väl inte fiska samma fisk två ggr"

Om samma fisk nappar två gånger är det väl lugnt och var hon snygg också så är det väl inget att skämmas över..? :va :hihi
 

Dalafalo

Alltid retar det nån
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Dala
Hoj
RC211V
lappmögel skrev:
2483480 Satan vad jag hatar alkohol, utan alkohol hade jag inte tillbringat natten med ex,ex. Jösses trodde knappt man kunde ha sån här ågren. Hoppas nån lider med mig.

Denna t-tröja är nog nått för dig :D
 

Bifogat

  • Aldrig mera sprit.jpg
    Aldrig mera sprit.jpg
    27.4 KB · Visningar: 41

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
imaster skrev:
2483800 Om samma fisk nappar två gånger är det väl lugnt och var hon snygg också så är det väl inget att skämmas över..? :va :hihi
Eller hur!

Sexelt umgänge är lätja. Lätja är lathet Lathet är att vara bekväm :mattias
 

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Ort
Sverige
Hoj
En Pippigul 600.
lappmögel skrev:
2483791 Tyvärr ja, dock ändå ett ex, för att citera en viss person "Va faen du ska väl inte fiska samma fisk två ggr"
Havet är djuuupt..Många fiskar finns där i... Svar: Ja jag njuter av din misär...

lappmögel skrev:
2483782

Jaja Matulda du vet ung o oerfaren.............
Klart jag vet att jag är ung.... :arsele



:tungan
 
Last edited:

Henken

Guest
Man dricker sprit för att göra dumma saker man ångrar. :fakta
Man ångrar saker för att man ska kunna göra om dom nästa helg.
Nästa helg ångrar du att du drack sprit igen..se där, en ond-fyllecirkel!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top