Capt Awesome
1337
Jag är svag för motordelar och andra maskinprylar mm. Efter att jag smällde min VFR 750 så fanns det massa onödiga prylar att plocka och försöka hitta någon användning för (man kan ju inte skicka precisionstillverkade prylar på skroten ).
Detta resulterade i dels ett bord, världens mest opraktiska och tyngsta visserligen eftersom att det använder motorn som bärande del.
Dessutom blev det en stol som bygger på hojens ram. Kallar den lite fyndigt för Ram(ch)air. Den är dock inte helt färdig.
Jag har använt mina begränsade kunskaper och det som fanns hemma, därför är väl inte resultat och finish i toppklass. Men det spelar ingen roll för det känns jävligt ballt att ha möbler som till viss del är groteskt överdimensionerade?
Någon annan som har möbler/inredning som är baserad på hojdelar?
Om tråden ligger i fel del så får moderator gärna flytta.
Detta resulterade i dels ett bord, världens mest opraktiska och tyngsta visserligen eftersom att det använder motorn som bärande del.
Dessutom blev det en stol som bygger på hojens ram. Kallar den lite fyndigt för Ram(ch)air. Den är dock inte helt färdig.
Jag har använt mina begränsade kunskaper och det som fanns hemma, därför är väl inte resultat och finish i toppklass. Men det spelar ingen roll för det känns jävligt ballt att ha möbler som till viss del är groteskt överdimensionerade?
Någon annan som har möbler/inredning som är baserad på hojdelar?
Om tråden ligger i fel del så får moderator gärna flytta.