Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
exiteme skrev:Peter vägrar att gå och prova ut en kostym. Tänkte därför köpa en själv till honom. Men jag går bet på kostymstorlekar...Maken är ca 180cm lång. Väger runt 90kg. Bredaxlad. Vilken storlek ska jag kolla på...?
![]()
exiteme skrev:Peter vägrar att gå och prova ut en kostym. Tänkte därför köpa en själv till honom. Men jag går bet på kostymstorlekar...Maken är ca 180cm lång. Väger runt 90kg. Bredaxlad. Vilken storlek ska jag kolla på...?
![]()
Långa farbron skrev:1,90cm 90kg
Dock är jag mer att räknas som lång/smal.
abstruse skrev:1,90cm och 90kg samt betraktas som lång/smal? Skulle inte tro det va, ditt superkompakta lilla fetto!![]()
McB skrev:När det gäller kostym så struntar jag fullständigt i storlekar, utan ser till att få kostymen sydd eller anpassad för mig själv istället. De flesta herrekiperingar brukar hjälpa till med det vid utprovning. Ska det se snyggt ut utan anpassning får man antingen ha en jävla tur eller vara byggd efter standardmodell. En kostym rakt från galgen i affären ser bara hafsigt ut.
Långa farbron skrev:1.87=Pygme´![]()
![]()
abstruse skrev:Jag är ju iaf ståtliga 187cm till skillnad från dina, enligt egen uppgift, 1,9cm.![]()
Långa farbron skrev:Blanda inte in min penislängd i detta![]()
abstruse skrev:Jag antar du har en schysst bil istället?![]()
[Nä f*n, nu är vi OT.]![]()
abstruse skrev:Min senaste är skräddarsydd, de tidigare köpta i butik. Här (i denna tråd) tror jag inte objektet ifråga ställer sig och blir måttad om denne tillika knappt går att få in i en klädbutik om ordet kostym nämns.![]()
exiteme skrev:... Ska jag dessutom få med honom till en affär för att prova måste jag nog droga honom...![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |