Hetsen på dom egna har börjat!

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Ja snart drar det ju igång. Man kan nästan känna det, förutom snön som ligger lika tjock som Medins-buk över Hondan. Vi har små hetsat varan genom skiten men nu undrar jag lite vad ni gör i era team? Ni vet dom där ni tror ni är kompisar med :dummer tills ni sätter er på hojen och skickar fan av banan på lämpligt ställe bara för att bevisa att ni kan :hihi . Teammedin + fettot gör ju som alltid och framstår som renarama föredömen i vanlig ordning. Vi har utlyst "THE MUSTASCH CONTEST" inom teamet för att.......sporra varan lite. Det går helt enkelt ut på att förloraren måste börja (med omedelbar verkan) att odla en härlig och mustig musse under snoka. Den skall sedan med stolthet bäras till nästa tävling då man får en ny chans att bevisa att man har nått att komma med. Jag undrar nu hur det funkar hos er? För ni kan väl inte med allvar säga att ni inte har tänkt tanken på att förnedra era kamrater vid bästa tillfälle?

Bifogar en liten bild hur fettot kommer se ut större delen av sommaren :hihi

mvh teammedin

Bifogat

• kobbe nid.jpg
    kobbe nid.jpg
    44.2 KB · Visningar: 294

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
den tävligen hade inet funkat i vårat team med tanke på att min skalliga team kompis inte har någon skägg växt alls....j-vla barnrumpa

hmm tror vi ska införa så att det blir ingen red bull för den som losar i mellan tävlingarna....ska nu tilllägga att vi är gravt beroende av denna dryck båda två...

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Gottis skrev:
den tävligen hade inet funkat i vårat team med tanke på att min skalliga team kompis inte har någon skägg växt alls....j-vla barnrumpa

hmm tror vi ska införa så att det blir ingen red bull för den som losar i mellan tävlingarna....ska nu tilllägga att vi är gravt beroende av denna dryck båda två...

:mad: Va jag trodde du var en tuffing med hår på bröstet och allt...Ingen jedbjull (bör uttalas med babyspråk) va :huvet nått bättre måste du ju komma på. Jag har hör att bröderna bus har lovat att förloraren ska raka huvet när säsongen är slut :rofl detta ska enligt uppgift göras med välbehag av deras mek :D

björn

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
björn.e skrev:
:mad: Va jag trodde du var en tuffing med hår på bröstet och allt...Ingen jedbjull (bör uttalas med babyspråk) va :huvet nått bättre måste du ju komma på. Jag har hör att bröderna bus har lovat att förloraren ska raka huvet när säsongen är slut :rofl detta ska enligt uppgift göras med välbehag av deras mek :D

björn

jag har allt hår på bröstet men min team kompis har ju fan inget hår alls så det funkar ju inte.....

vi sak nog allt komma på något hmmm får väl bli att äta lerca kulor med senap
:4skrika

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Fullsatsning inför 2006?

Hur blir det men Norrköping/Linköping-maffian? Skall ni satsa på att köra hela SM/SO? Eller blir det bara sporadiska inhopp på den enda bana ni kan överstiga styrfart? Ser verkligen framemot att vinka varje gång jag varvar, men som sagt, vågar ni er utanför Linköping? :fyllisar

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
Hur blir det men Norrköping/Linköping-maffian? Skall ni satsa på att köra hela SM/SO? Eller blir det bara sporadiska inhopp på den enda bana ni kan överstiga styrfart? Ser verkligen framemot att vinka varje gång jag varvar, men som sagt, vågar ni er utanför Linköping? :fyllisar

:FU Om jag vore dig skulle jag inte vara så stor i truten risken är ju då att du får sälja din lilla moppe och ägna din tid åt bridge istället :hihi . Så vitt jag vet har ju inte du presterat så fruktansvärt bra tider (ok morgontrött så jag hittar bara på) + att du nu mera ser ut som en gubbe också :rofl Du kommer ju inte köra fortare hur mycket trim du än hänger dit på den där saken du kallar hoj :tungan . Jag vet inte hur mycket jag ska köra och det är dagens sanning, jag satsar på A-torp och LMS allt över det är bonus. Så du kan se fram imot att få stryk även i år :whip

björn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
björn.e skrev:
:FU Om jag vore dig skulle jag inte vara så stor i truten risken är ju då att du får sälja din lilla moppe och ägna din tid åt bridge istället :hihi . Så vitt jag vet har ju inte du presterat så fruktansvärt bra tider (ok morgontrött så jag hittar bara på) + att du nu mera ser ut som en gubbe också :rofl Du kommer ju inte köra fortare hur mycket trim du än hänger dit på den där saken du kallar hoj :tungan . Jag vet inte hur mycket jag ska köra och det är dagens sanning, jag satsar på A-torp och LMS allt över det är bonus. Så du kan se fram imot att få stryk även i år :whip

björn

Så du vågar dig ner till A-torp i alla fall. Då bjuder jag gärna på en kvalpilsner på lördag kväll. Eller två, en per kval...... :fyllisar

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Hmm du är inte så dum i "musche" heller :rofl

Bifogat

• Image2.jpg
    Image2.jpg
    53.1 KB · Visningar: 91

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Hmmmm.... För två år sen körde vi "kval-mustasch" istället för "kval-skägg" i hockeyn, och med tanke på hur resultatet såg ut (Jag rockar i "musche" :yoparty ) så kanske jag borde hoppa på det här tåget... Ha ha ha ha...
Misstänker dock att den inte var lika uppskattad av den närmsta omgivningen, som av mig själv... :lol

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Macke skrev:
Hmmmm.... För två år sen körde vi "kval-mustasch" istället för "kval-skägg" i hockeyn, och med tanke på hur resultatet såg ut (Jag rockar i "musche" :yoparty ) så kanske jag borde hoppa på det här tåget... Ha ha ha ha...
Misstänker dock att den inte var lika uppskattad av den närmsta omgivningen, som av mig själv... :lol
Foto, foto, vi vill se ett foto :D

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
LOTTAK skrev:
Såg precis vilken snygg röd t-shirt du har på bilden i din gästbok :tungan
Passande text på den :D

Den här menar du? :lol

Satte dit en "Bröderna Dalton" under näsan, och lite hockeyfrilla på toppen... Får nog bli sommarens look... Ha ha ha ha :tummenupp

Bifogat

• macke_musch.jpg
    macke_musch.jpg
    51.2 KB · Visningar: 123

Da Weasel

#72 Rookie1000
Gick med
5 May 2003
Hoj
Hojlös =(
Macke skrev:
Den här menar du? :lol

Satte dit en "Bröderna Dalton" under näsan, och lite hockeyfrilla på toppen... Får nog bli sommarens look... Ha ha ha ha :tummenupp

Kom igen Macke...den mustaschen var kunglig. Dags att börja spar igen he he :banana

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum