T0bbe
Ny medlem
- Gick med
- 4 Jan 2009
- Hoj
- Gsxr 1000 -01 - SÅLD, ZX10R -07 SÅLD, GSXR 1000 -07 Mycket nöjd!!!
Ny här, sedan ca 30min...
Bor i örnsköldsvik...
Har kört cross sen jag var liten, dvs 50cc och uppåt....Har slutat med det, men jag erkänner. Ibland blir jag sugen att börja igen, det är då jag brukar intala mig att jag inte har tid/råd, hahahaa...får väl se hur det blir med saken...
Annan feedback....Har nu en gixxer 1000 -01 som låter grymt mysigt. Annat jag sysslar med är fluggiske, jibbing, sen så brukar jag vara på gymmet och fjanta på ibland oxå....Just de, har en kvinna oxå, som tar största tiden.
Men de är det värt...
Just de ja, jag gillar bilar oxå
har en S60 T5, dödligt tråkig bil. Men som tur är så väntar ev. en M5a till våren
Nu ska jag fortsätta se på Two And A Half Men (världens bästa serie)...
Bor i örnsköldsvik...
Har kört cross sen jag var liten, dvs 50cc och uppåt....Har slutat med det, men jag erkänner. Ibland blir jag sugen att börja igen, det är då jag brukar intala mig att jag inte har tid/råd, hahahaa...får väl se hur det blir med saken...
Annan feedback....Har nu en gixxer 1000 -01 som låter grymt mysigt. Annat jag sysslar med är fluggiske, jibbing, sen så brukar jag vara på gymmet och fjanta på ibland oxå....Just de, har en kvinna oxå, som tar största tiden.
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Just de ja, jag gillar bilar oxå
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
Nu ska jag fortsätta se på Two And A Half Men (världens bästa serie)...