ohh detta är ord du kommer få äta upp!!HönaPower skrev:2286581Märkligt att de flesta med taskiga grammatiska kunskaper har en R1...jag ser ett samband.
MrRoadSnail skrev:2286603Man undrar ju varför R1 är överrepresenterad i skadestatistiken ..
Pejo skrev:2286623För den e fReCk å CoOl ?
Pejo skrev:2286623För den e fReCk å CoOl ?
bbkolado skrev:2286406hihi va på väg till badet i upplandsväsby där de finns massa svängar men jag bromsa in för sakta åkte ner i en dyke sen upp på en fält som tur så va de bara gräs så jag klara mig me en lite stukning
don_tomazo skrev:2286636*fnizz* *skratt* *tihi* va ql!
Tjena!bbkolado skrev:2286406hihi va på väg till badet i upplandsväsby där de finns massa svängar men jag bromsa in för sakta åkte ner i en dyke sen upp på en fält som tur så va de bara gräs så jag klara mig me en lite stukning
Tjena! var det dig jag hjälpte upp ur diket? cbr 125?
larsson_ skrev:2286743Lr hur? undrar det också , några polare åkte lite bakom mig och några och dom hjälpte också dig upp. Ingen hjälm, skylt osv. Trafikskolans cbr 125 i Upplands Väsby blev stulen för 3 dagar sedan också..
Trist på hojen. Hoppas allt gick bra med dig då.bbkolado skrev:2286406hihi va på väg till badet i upplandsväsby där de finns massa svängar men jag bromsa in för sakta åkte ner i en dyke sen upp på en fält som tur så va de bara gräs så jag klara mig me en lite stukning
Vad är det du vill ha sagt?
larsson_ skrev:2286818OM det var han som körde den, för den var stulen...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|