En nylicenserad (e de ett ord??? Nu e det!!) grabb ger sig ut i skogen for o jaga bjorn. Efter talmodigt kikande i siktet (tidig ordvits) far han syn pa en bjorn. Adrenalinet stiger i kroppen pa var mandomsefterstravare o pang ett dodande skott faller brunbjornen. Nar var van smyger fram for att inspektera kadavret far han en klapp pa axeln. Han vander sig forskrackt om o far syn pa en ny bjorn. Bjornen talar om for var nu valdigt angerfulla jagarvan att han har tva val. Antingen sa har han vild sex me honom eller sa lovar han att hon ska slita jagarn i stycken. Jagarn valjer forsta alternativet o far genomlida en mkt plagsam alsskogsakt. Det tar tva veckor for jagaren att aterhamta sig. Han beger sig aterigen ut i skogen for att hamnas den bjorn som asamkat honom detta lidande. Efter ett tag sa far han syn pa samma bjorn o det tar inte manga sekunder innan han lyckas fyra av ett dodande skott. Jagaran rusar fram till aset for att fira sin triumf. Da far han en valbekant klapp pa axeln... Han vander sig om i sedvanligt maner o upptacker att en grizzlybjorn nu uppenbarar sig framfor honom. -"Tva val grabben":
-Javligt o da menar jag javligt vild sex me mig eller sa kommer en ytterst plagsam dod se ut som rena picknincken i jamforelse vad jag kommer att gora med dig.
Var jagare tar aterigen beslutet att idka sexuellt umgange med grizzlyn vilket resulterar i manader pa sjukhus. Forblindad av raseri o hamndlystenhet sa rusar jagaren ut i skogen for att leta upp fanskapet till bjorn o ge honom den omgang me studsaren som han sa val fortjanar. An en gang far var jagare ratt o lyckas mot alla odds fa syn pa grizzlyn. Skott pa skott falls for fullstandig forsakran om grizzlyns dod. Jagarn tjuter av gladje for att an en gang fa atergaldning o rusar fram for att bevittna sin seger. Tro det eller ej men klappen pa axeln kommer aven denna gang. En isbjorn star nu till jagarens nagorlunda invanda forvaning bakom honom. Isbjornen iakttar var skrackslagne jagare o sager efter en stunds fundersamt tankande:
-Du, ehhh, du kommer egentligen inte hit for o jaga va?
Eder Jonas
-Javligt o da menar jag javligt vild sex me mig eller sa kommer en ytterst plagsam dod se ut som rena picknincken i jamforelse vad jag kommer att gora med dig.
Var jagare tar aterigen beslutet att idka sexuellt umgange med grizzlyn vilket resulterar i manader pa sjukhus. Forblindad av raseri o hamndlystenhet sa rusar jagaren ut i skogen for att leta upp fanskapet till bjorn o ge honom den omgang me studsaren som han sa val fortjanar. An en gang far var jagare ratt o lyckas mot alla odds fa syn pa grizzlyn. Skott pa skott falls for fullstandig forsakran om grizzlyns dod. Jagarn tjuter av gladje for att an en gang fa atergaldning o rusar fram for att bevittna sin seger. Tro det eller ej men klappen pa axeln kommer aven denna gang. En isbjorn star nu till jagarens nagorlunda invanda forvaning bakom honom. Isbjornen iakttar var skrackslagne jagare o sager efter en stunds fundersamt tankande:
-Du, ehhh, du kommer egentligen inte hit for o jaga va?
Eder Jonas