Risbrännaren
Ny medlem
Har avverkat ganska många mil på hojen idag. Är på väg hem för att slänga ner mig i soffan och bara få vara. Men när jag är ca 2 kilometer hemifrån i ett samhälle som heter Ragunda så ser jag en stor vindskiva komma farandes i mötande körfält. Aha tänker jag jag, en tuffande HD.
Japp min gissning var rätt! Och beslutar mig för att testa att hälsa på han. (en äldre herre med grått skägg). Slänger ut vänster handen i ett hej, och jag tror gubbfan får spunk! Han ställer sig upp bakom vindfånget och vinkar med hela armen så hojen far fram och tillbaks över våra bådas körbanor.
Ok, han blev jätteglad. Men han höll fasen på att ramma en när han korsade fram vinkades som en besatt.
Vågar fasen inte hälsa på dessa hd förare något mer!
Japp min gissning var rätt! Och beslutar mig för att testa att hälsa på han. (en äldre herre med grått skägg). Slänger ut vänster handen i ett hej, och jag tror gubbfan får spunk! Han ställer sig upp bakom vindfånget och vinkar med hela armen så hojen far fram och tillbaks över våra bådas körbanor.
Ok, han blev jätteglad. Men han höll fasen på att ramma en när han korsade fram vinkades som en besatt.
Vågar fasen inte hälsa på dessa hd förare något mer!
Last edited: