Japp, check på den! Jag tyckte att min GSX750F -99 var ett hiskeligt monster i början, man vågade knappt gasa stumt på tvåan, 92hk på 211 torra kilon. Nu har jag en hoj som visserligen väger 254kg fulltankad och klar, men trots det gör 0-100 på 2,9s och 0-200 på 7,8s, och mnja, visst flyttar den på sig, men lite trött känns den iblandDu kommer att gå samma väg som alla andra, till början känns den som en raket, sen vill du ha snabbare, senare vill du bara ha en hoj du trivs med.
Köp vad du känner för och sen kommer du att märka vad du gillar, låt det ta tid och ha inte så bråttom.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |