Hjälp för att söka identitet på MC utan handlingar

Bike4fun

Sporthojsnörd
Gick med
2 Nov 2005
Hoj
R-hoj
Som jag berättat i en annan tråd så har jag haft ett litet he---te att lyckas registrera in en 50 år gammal motorcykel som jag köpte utan papper för många år sedan.
Till er som är i samma sits och ej lyckats hitta information via egna sökningar i olika arkiv och register så kan jag tipsa om en herre i södra Sverige som lyckades hjälpa mig när jag gått bet och nästa givit upp. Han heter Jan-Olof och nås på mejladressen mcregnr (at) gmail.com Han ägnar mycket tid åt att söka i olika arkiv och samla information om en mängd motorcyklar. För denna tjänst tar han en liten avgift såvida han lyckas få fram information, i annat fall ingen avgift alls.
En genomtrevlig herre som lyckats hjälpa många på detta sätt. Med respekt för hans tid så ber jag eventuella intressenter att inte överösa honom med frågor som inte rör just sökning av identiteter på motorcyklar där man saknar information om tidigare registreringsnummer etc.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...