Hjälp Fort!

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
Okej rubriken låter lite dramatisk :p

Men iaf.! Ska ut och köra hoj nu!!!! men måste tanka! Kommer bara inte ihåg vilket oktantal jag ska ha! Totalt jävla hjärnsläpp! Aprilia Rs -98 rekommendationer fort någon!? :3freak

Solid snake

Guest
prise skrev:
Okej rubriken låter lite dramatisk :p

Men iaf.! Ska ut och köra hoj nu!!!! men måste tanka! Kommer bara inte ihåg vilket oktantal jag ska ha! Totalt jävla hjärnsläpp! Aprilia Rs -98 rekommendationer fort någon!? :3freak

98....

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jopp, 98 lär va bäst...
Förra ägaren hade problem med att den slaggade igen på stiftet, han bytte olja och bytte till 98 oktan så va problemet borta, om det va soppan eller oljan vet man ju inte, förmodligen oljan, men MC verkstan han hade frågat rekomenderade honom att köra på 98...

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Meningarna skiljer sig, men dom som rejsar 125 osv. menar på 98 därför kör även jag på det, dock menar/menade "nämner inga namn" på forumet att 95 skulle gå precis lika bra, men hur som helst det är små mängder så att någon extra krona spelar knappast någon roll!

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Jag kör 95. När jag känner föret kör jag 98. Man märker på 98 att den är lite lite rappare, alltså svarar snabbare och lite så. Men tycker det är kasta pengarna i sjön.

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
jag kör min på 95oktan, märkte ingen skilnad när jag provade med 98 så

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
Körde -98oktan idag som rekommenderat! kändes som om den var rappare än vanligt framför allt när den hade blivit ordentligt varm! var lite trögstartad i morse (första turen för året) men sen på eftermiddagen lossnade det ordentligt! :banana

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
prise skrev:
Körde -98oktan idag som rekommenderat! kändes som om den var rappare än vanligt framför allt när den hade blivit ordentligt varm! var lite trögstartad i morse (första turen för året) men sen på eftermiddagen lossnade det ordentligt! :banana
inte för att vara taskig men det är nog inget du märker skillnad på.. psykiskt i så fall.. :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy