Hjälp Honda MBX 125 F

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
GS 500E
Behöver ett nytt sadelöverdrag till min Honda MBX 125 F undrar om nån kan någon länk lr har tillsalu ett fint överdrag... har använt google så börja inte tjata om att jag ska göra det igen!
MvH Viktor

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Kan höra med en kompis, han har två stycken MBX:er varav den ena är bara en plocka-grejer-från-hoj.

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
GS 500E
Tjet skrev:
Kan höra med en kompis, han har två stycken MBX:er varav den ena är bara en plocka-grejer-från-hoj.

Snälla gör så! och fråga hur mycket han ska ha för den... Har du någon bild som man kan få på den?

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Gå in i en sybutik och köp en lagom stor bit Konstläder eller galon och klä sadlen själv. Det är inte alls svårt. Allt som behövs är galonet, en häftpistol och ett par extra händer.

Jag har klätt om ett gäng sadlar och med bra resultat varje gång.

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
GS 500E
Killawife skrev:
Gå in i en sybutik och köp en lagom stor bit Konstläder eller galon och klä sadlen själv. Det är inte alls svårt. Allt som behövs är galonet, en häftpistol och ett par extra händer.

Jag har klätt om ett gäng sadlar och med bra resultat varje gång.

Okej men det är det att ajg vill ha honda sadel :) har precis lackat om hela nu och skaffat nya koper och dekaler för mycket pengar så tycker att allt ska vara orginal...men om jag inte hittar någon fin så gör jag som du säger :tungan tack så mycket för tippset

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
vikto000 skrev:
Okej men det är det att ajg vill ha honda sadel :) har precis lackat om hela nu och skaffat nya koper och dekaler för mycket pengar så tycker att allt ska vara orginal...men om jag inte hittar någon fin så gör jag som du säger :tungan tack så mycket för tippset

Varför inte något sexigt leopard skinn? :hihi

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...