AleX skrev:Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig att lämna ett brev i åmål brevet ska vara oadresserat o inte posten finns det någon vänligsjäl?
AleX skrev:Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig att lämna ett brev i åmål brevet ska vara oadresserat o inte posten finns det någon vänligsjäl?
Bulan skrev:Något suspekt... men det kanske är någon du känner i åmål som du kan skicka vanligt brev till med brevet i, sen kan den personen knata över till den som skulle ha det..
Är det ändå inte enklare att skicka direkt till rätt ställe?
Eller är det något utpressningsbrev som inte ska kunna spåras så lätt??
AleX skrev:Om sanningen ska fram så e de till en som jag tror försöker blåa mig på pengar.. men det är inget utpressningsbrev på något vis men det ska lämnas direkt i lådan utan adress och han vet vem jag e så..-..![]()
AleX skrev:Om sanningen ska fram så e de till en som jag tror försöker blåsa mig på pengar.. men det är inget utpressningsbrev på något vis men det ska lämnas direkt i lådan utan adress och han vet vem jag e så..-..![]()
Iceman1975 skrev:Vadå? ska du skriva: "jag vet vart du bor" eller..![]()
AleX skrev:jag har skickat saker till han så jag tror han vet att jag vet var han bor![]()
:
jag medIceman1975 skrev:Försökte vara ironisk..![]()
![]()
Zam skrev:Jag ska dit nästa vecka, men detta lät väldigt suspekt. Vem är personen i fråga?
Jo, det förstog jag givetvis, men frågan jag ställde är, vem? Om det är ngn jag vet vem det är.KIRE skrev:En person som lurat ALex på pengar. Därför ska han lägga ett ostämplat brev med uppmaning att betala tillbaka pengarna i hans brevlåda. Anledningen till att det ostämplad är väl förmodligen för att blåsaren ska få uppfattningen att
Alex har koll på honom och har kontakter för att gå vidare i ärendet i närheten.
Bara mina spekulationer men jag tror det funkar mkt bättre än att skicka brev
via posten på vanligt sätt. Dessutom är detta ett billigt sätt att skrämma nån lite. Betydligt jobbigare att åka dit själv tex.
Gustav1 skrev:Någon som du TROR försöker blåsa dig på pengar?![]()
Gustav1 skrev:Ett och ett halvt år?
Då lär han ju inte betala nu.
Ring sheriffen redan imorgon.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |