H och V är t.ex hastighetsklassning om jag inte har fel, lär knappast spela roll vilka du väljer
Jag skulle inte köpa pirelli, dom vänner som haft pirelli har tvärtom sagt att däcken slits väldigt fort. Visst däcken är bra men som sagt slits väldigt fort..
Jag skulle inte köpa pirelli, dom vänner som haft pirelli har tvärtom sagt att däcken slits väldigt fort. Visst däcken är bra men som sagt slits väldigt fort..
Ja kör man P-Zero eller vad dom nu heter får man inte ut många mil, körde en sommar med P-Zero Nero på 850R:en dom höll väl en 500 mil tror jag...
På tal om hjälp i däckdjungeln, går det få tag på 225/55 R16 V utan att behöva betala ur näsan? Regummerade koreadäck har jag svårt för (AKA okända märken).
Kommer nog att köpa Goodyear Eagle F1 Assymetric 225/45 17" om ett tag till mitt as. Någon som har koll på dess livslängd/hållbarhet? Ska sitta på en 9-3 2,0T 1998.
Alternativt, tips till ovan nämnda droska?
990:-/st tar vi för 225/55-16 Tigar Prima 95V ink. montering/balansering. Ett mycket bra mellanprisdäck som är EU-Tillverkat.
Något test i välrenomerade tidningar där dina förslag får bra omdömen? Vilka Uniroyal, Conti och Hankook tänker du på?650:- spänn för gamla p6000? Då finns det väll bra många bättra alternativ!
Vi säljer Uniroyal för 650:- continental för 674:- eller hankook för 631:- så vette fan om just de där va någe bra..
håller med!
har kört en uppsättning p6000, hann knappt ut från däckkrängaren innan det var dags att rulla in å byta igen normal körning, inga överdrivna hastigheter då vi har barn i bilen.
är det michelin som gör dom?
Continental Conti Premium Contact 2.Något test i välrenomerade tidningar där dina förslag får bra omdömen? Vilka Uniroyal, Conti och Hankook tänker du på?
Valde ut P6000 eftersom jag såg att de fick bra betyg i Vi Bilägare och Teknikens värld. Och jag hade P600 för några år sedan, och var väldigt nöjd med dem.
Tack för länk. Kunde tyvärr inte öppna den. Segrare i testet? Bra pris på dackonline.se!Continental Conti Premium Contact 2.
http://www.teknikensvarld.se/files/0917-sommardacktest-miljodack.pdf
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |