Bikerbitch
Stolt mamma
Pappa kom in o fråga " jannica, du som känner så många sporthojare, tror du dom kan hjälpa till med en sak?"
Problem: Jag o familjen skall med husbil åka ner till Danmark i augusti och vi åker antagligen sent på söndagskvällen den 3 augusti. Vi kommer stanna till i Jönköping eller Borås beroende på hur snabbt pappa tänker köra. Vi behöver alltså plats att stå på över natten så man kan slippa åka in på en camping runt 23-24 på natten o betala pengar.
Lösning: Vi skulle helst behöva någon som bor i villa så man kan stå på tomten över natten bara innan vi åker vidare till göteborg.
Vore kanonschyst om ni har förslag eller kan hjälpa till.
Ingen kris just nu men PM gärna så jag iallafall vet.
Som tack kan jag köpa Daeensk öl o ta med till sporthojsfesten den 23
Problem: Jag o familjen skall med husbil åka ner till Danmark i augusti och vi åker antagligen sent på söndagskvällen den 3 augusti. Vi kommer stanna till i Jönköping eller Borås beroende på hur snabbt pappa tänker köra. Vi behöver alltså plats att stå på över natten så man kan slippa åka in på en camping runt 23-24 på natten o betala pengar.
Lösning: Vi skulle helst behöva någon som bor i villa så man kan stå på tomten över natten bara innan vi åker vidare till göteborg.
Vore kanonschyst om ni har förslag eller kan hjälpa till.
Ingen kris just nu men PM gärna så jag iallafall vet.
Som tack kan jag köpa Daeensk öl o ta med till sporthojsfesten den 23