hjälp! Jönköping o Borås-invånare

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Pappa kom in o fråga " jannica, du som känner så många sporthojare, tror du dom kan hjälpa till med en sak?"

Problem: Jag o familjen skall med husbil åka ner till Danmark i augusti och vi åker antagligen sent på söndagskvällen den 3 augusti. Vi kommer stanna till i Jönköping eller Borås beroende på hur snabbt pappa tänker köra. Vi behöver alltså plats att stå på över natten så man kan slippa åka in på en camping runt 23-24 på natten o betala pengar.

Lösning: Vi skulle helst behöva någon som bor i villa så man kan stå på tomten över natten bara innan vi åker vidare till göteborg.

Vore kanonschyst om ni har förslag eller kan hjälpa till.
Ingen kris just nu men PM gärna så jag iallafall vet.

Som tack kan jag köpa Daeensk öl o ta med till sporthojsfesten den 23 ;)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bikerbitch skrev:

Du/ni får lov att sova på mina ägomarker :fakta Jag har stor säng med en massa mc-delar i, men de kan jag flytta......

Sen om nån beställer dansk öl till festen känns det som om jag kan hämta det inom en timme :rolleyes:

Jag fyller den 1 augusti, kommer ni den 3 så kanskje det finns öl o sprit kvar..... din pappa kanske e en jäkel på o supa, men supa som en skåning har han nog lååånga vägar kvar till tror jag :)

750RR

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
PM:a MrGooFy och Seizure Later, de har båda villa i Boråstrakten och kan säkert ställa ett par kvadratmeter gräsmatta till förfogande.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör in till Biscaya i Alinsås, de är snälla och har stor tomt.

Eller chockgästa dem på måndagmorgon :D

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Re: Re: hjälp! Jönköping o Borås-invånare

maverick_750rr skrev:
Du/ni får lov att sova på mina ägomarker :fakta Jag har stor säng med en massa mc-delar i, men de kan jag flytta......

Sen om nån beställer dansk öl till festen känns det som om jag kan hämta det inom en timme :rolleyes:

Jag fyller den 1 augusti, kommer ni den 3 så kanskje det finns öl o sprit kvar..... din pappa kanske e en jäkel på o supa, men supa som en skåning har han nog lååånga vägar kvar till tror jag :)

750RR

Stor säng, dina ägor, Skåne? Vi tar ju färjan ifrån Göteborg direkt ner till Danmark. Så tack men nejtack.
Vågar jag verkligen låta min familj träffa den beryktade jeansåkaren Flemming Nielsen?

Var det den 1 augusti du fyllde 17 eller?
Om min pappa är en jäkel på att supa. Det kan du skriva upp.
Vem tror du jag har lärt mig utav?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: hjälp! Jönköping o Borås-invånare

Bikerbitch skrev:
Stor säng, dina ägor, Skåne? Vi tar ju färjan ifrån Göteborg direkt ner till Danmark. Så tack men nejtack.
Vågar jag verkligen låta min familj träffa den beryktade jeansåkaren Flemming Nielsen?

Var det den 1 augusti du fyllde 17 eller?
Om min pappa är en jäkel på att supa. Det kan du skriva upp.
Vem tror du jag har lärt mig utav?

Du har träffat mig med jeans och det gick ju bra..... hade jag haft skinnbrallor på mig hade jag ju inte kunnat föra så som jag gjorde i dansen ;)

Jag fyller 16 den 1 augusti ja.... inte läst att jag åker barnbiljett på bussen eller? :fakta

Sen skryter man inte om att man har en pappa som super :rolleyes: Finns behandlingshem för sånt......

Som du söp på förra festen så utgick jag ifrån att din pappa inte var en supist..... men nu vet jag då du berättar det för mig

//Fucko(som en viss BB brukar säga(måste va stokksnakk) :crash

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
Det är klart ni får stå på tomten, jag skickar PM med uppgiftar om hur du hittar och telefonnummer. Eluttag får ni med då.

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Bikerbitch skrev:
Pappa kom in o fråga " jannica, du som känner så många sporthojare, tror du dom kan hjälpa till med en sak?"

Problem: Jag o familjen skall med husbil åka ner till Danmark i augusti och vi åker antagligen sent på söndagskvällen den 3 augusti. Vi kommer stanna till i Jönköping eller Borås beroende på hur snabbt pappa tänker köra. Vi behöver alltså plats att stå på över natten så man kan slippa åka in på en camping runt 23-24 på natten o betala pengar.

Lösning: Vi skulle helst behöva någon som bor i villa så man kan stå på tomten över natten bara innan vi åker vidare till göteborg.

Vore kanonschyst om ni har förslag eller kan hjälpa till.
Ingen kris just nu men PM gärna så jag iallafall vet.

hej, dum fråga kanske men, vad ska du/ni med en privattomt till? Har man husbil så parkerar man ju vart som helst, ex närmaste obs parkering

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Re: Re: hjälp! Jönköping o Borås-invånare

red_ninja skrev:
hej, dum fråga kanske men, vad ska du/ni med en privattomt till? Har man husbil så parkerar man ju vart som helst, ex närmaste obs parkering
Jag tror inte man kan stå hur som helst med en husbil. Sen är det skönt om man kan utnyttja någons toalett o få lite ström i vagnen.

Maverick750RR- Med tanke på att jag inte super alls så kan du räkna ut att det är likadant med min pappa. Var ironi över det hela.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: hjälp! Jönköping o Borås-invånare

Bikerbitch skrev:
Maverick750RR- Med tanke på att jag inte super alls så kan du räkna ut att det är likadant med min pappa. Var ironi över det hela.

Man bör ta ett glas eller två ibland :fakta

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...