Hjälp med ändring i reg-filer...

Cyrus

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Kawasaki zx7-r
Jag vill ändra så jag får ner min outlook bredvid klockan när jag minimerar den. Den ska alltså ligga och köra i bakgrunden och det ska bara vara en liten ikon vid klockan. Jag hade så innan jag formaterade men kommer inte ihåg hur jag gjorde nu när jag ska fixa till det igen, någon som förstår mitt problem och kan hjälpa mig???

//Joel

Cyrus

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Kawasaki zx7-r
Tack för hjälpen...Jag var inne i fel register och pillade det var därför det inte blev rätt =)

Jo det funkar helt kanon så går du inte och ändrar i verktyg->alternativ->E-postalternativ och bockar i visa en medelanderuta.... om du inte har det redan....

Har man så så ser det nästan ut som på alla datorer i filmer när det kommer mail.

Hum kom på en sak till datorer i filmer och så där, är det någon mer än jag som skulle bli tokig om min dator lät som alla filmdatorer gör, blippbloppblippblopp hela tiden. Jag har aldrig förstått mig på meningen med att en dator ska låta så där på film =) Men det kanske bara är jag.

Joel

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...