Hjälp med att kika på en hoj i Ängelholm i helgen?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Hej på er pojkar och flickor!

Är det någon/några av er som känner sig så hemma på hojar att han/hon känner sig kompetent att bedöma skicket på en hoj jag skulle vilja titta på i Ängelholm?

Det är en GSX-R 600 -00, om det gör någon klokare.

Jag skulle verkligen bli superglad om ngn orkar/kan ta sig tid att åka dit, klämma, känna och kanske provköra fredag kväll eller på lördag. Självklart ersätter jag dig för din tid och eventuella utlägg.

PM:a mig om du kan/är intresserad, det skulle verkligen underlätta för mig!
Jag frågade Kungen först, men han är ju i Norge... :(

Tack!

:krama
Veronica

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Inte för att göra dig ledsen, men en massa människor ska köra "skånevårenturen" på lördag, så den dagen kan det nog bli knepigt. Sorry.

Men du får uppleva en av västkustens finest, nämlich Ängelholm.

Hade jag haft kompetensen så hade jag ställt upp. Gå på det allmänna skcket annars.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tack, jag har fått reda på det precis.. :( Ska höra med killen som har den om han kan hålla på den en dag till. Känns liiiiite långt att åka från Sthlm för att titta, speciellt om den är en besvikelse (vilket jag nu inte tror att den är).

Jag har dock ingen erfarenhet av beggade sporthojar alls, så jag är nog inte själv rätt person att kolla efter detaljer heller. :rolleyes:

Jaja, jag har ju försökt iaf... det finns väl fler hojar antar jag. :tungan

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Yasha skrev:
2098593 Tack, jag har fått reda på det precis.. :( Ska höra med killen som har den om han kan hålla på den en dag till. Känns liiiiite långt att åka från Sthlm för att titta, speciellt om den är en besvikelse (vilket jag nu inte tror att den är).

Jag har dock ingen erfarenhet av beggade sporthojar alls, så jag är nog inte själv rätt person att kolla efter detaljer heller. :rolleyes:

Jaja, jag har ju försökt iaf... det finns väl fler hojar antar jag. :tungan

Du utelämnar en hel del viktiga fakta för att få tag i en kandidat såsom "merital status, planer på att flytta till skåne" osv. :tungan

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
996D skrev:
2098638 Du utelämnar en hel del viktiga fakta för att få tag i en kandidat såsom "merital status, planer på att flytta till skåne" osv. :tungan
Sorry, inget av svaren på de frågorna skulle göra det lättare antar jag, för jag är inte singel och har inga planer på att flytta till Skåne. Inte som det ser ut nu. :hihi Dessutom vet jag inte hur gångbara tanter på motard faktiskt är där nere i södern... :krama

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
För dig som eventuellt läser den här tråden nu, så tack för din omtanke, men det blev för struligt så jag letar hoj närmare Sthlm istället.

:krama

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...