Har inte råd att leja bort det, så jag försöker med eran hjälp.
Hojen går väldigt fett på lågvarv. Gick tunt på högvarv tidigare. (har satt ett grillnät över insuget nu, blev mkt bättre.)
Kollade munstyckena förut.
På låg sitter det #38 (org. #38)
Men på hög satt det #140. (org. #155)
Akra helsystem o k&n sitter på. Hojen är en zx9r -98 i fighterutförande.
Hur mkt är lämpligt att gå ner på lågen? #35 -#30? Bluddrar väldigt mkt på lågvarv nu. Vet inte hur mkt varje steg på munstycken gör.
Nuvarande bestyckning känns jävligt skum med tanke på system o k&n? Visst sitter det inga kåpor på, men ändå?
Tror även att jag ska upp lite på högfarten. Det kan jag justera sen med vinkeln på grillnätet.
Sen funtar jag på vad nålinställning gör. Antar att det är mellanregister?
Vore sweet med lite snabba svar så jag får ett hum om vad jag ska handla för munstycken imöra. OBS! Räknar inte med att hojen ska gå 100%. Men det vore sjysst om man kunde cruisa lite, å inte åka med böttvarv hela tiden
Hojen går väldigt fett på lågvarv. Gick tunt på högvarv tidigare. (har satt ett grillnät över insuget nu, blev mkt bättre.)
Kollade munstyckena förut.
På låg sitter det #38 (org. #38)
Men på hög satt det #140. (org. #155)
Akra helsystem o k&n sitter på. Hojen är en zx9r -98 i fighterutförande.
Hur mkt är lämpligt att gå ner på lågen? #35 -#30? Bluddrar väldigt mkt på lågvarv nu. Vet inte hur mkt varje steg på munstycken gör.
Nuvarande bestyckning känns jävligt skum med tanke på system o k&n? Visst sitter det inga kåpor på, men ändå?
Tror även att jag ska upp lite på högfarten. Det kan jag justera sen med vinkeln på grillnätet.
Sen funtar jag på vad nålinställning gör. Antar att det är mellanregister?
Vore sweet med lite snabba svar så jag får ett hum om vad jag ska handla för munstycken imöra. OBS! Räknar inte med att hojen ska gå 100%. Men det vore sjysst om man kunde cruisa lite, å inte åka med böttvarv hela tiden