Hjälp med crack till GTA-Vice city

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag är inte så haj på det här med Bin-filer osv men nu har jag iaf bränt ned de två skivor man behöver till GTA-VC till pc som image i nero. Skivorna funkar bra och allt är installerat men givetvis kommer det upp en sån där ruta om att skivan inte sitter i när jag ska börja lira spelet. På skiva två finns en mapp com heter crack och i den finns det en exe-fil men när jag öppnar den så står det att ms32.dll saknas och detta åtgärdas genom att ominstallera står det.
Jag har gjort sådant här förut för länge sedan en minnet sviker :( Ska jag köra med daemon-tools eller nåt sånt för att få detta att funka? Eller isobuster elller nåt sånt?

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
Dee_cati skrev:
Jag är inte så haj på det här med Bin-filer osv men nu har jag iaf bränt ned de två skivor man behöver till GTA-VC till pc som image i nero. Skivorna funkar bra och allt är installerat men givetvis kommer det upp en sån där ruta om att skivan inte sitter i när jag ska börja lira spelet. På skiva två finns en mapp com heter crack och i den finns det en exe-fil men när jag öppnar den så står det att ms32.dll saknas och detta åtgärdas genom att ominstallera står det.
Jag har gjort sådant här förut för länge sedan en minnet sviker :( Ska jag köra med daemon-tools eller nåt sånt för att få detta att funka? Eller isobuster elller nåt sånt?
Brukar vara så att du ska byta ut denna exe-fil mot den riktiga som du installerat, dvs VC-filen. Om du gjort detta så brukar det ligga en nfo-fil i crackmappen som du kan läsa hur man skall göra, öppna den med notepad.

Om inget funkar kan du gå in på
gamecopyworld.com och ladda ner crack där, finns allt du behöver veta. Lycka till!

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
som mmm sa så byter du bara ut filen i mappen där du installerade spelet mot filen i crack-mappen...

Om det inte funkar eller om du behöver mer hjälp så finns jag på hubben...

lycka till...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja självklart hade jag missat att flyttat cracket frå¨n skivan till mappen och ersätta den vanliga! *suck* trodde det var mer avancerat än så numera :D

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife