jojje
popo
Hej har hittat en stulen hoj i kväll det är en sv 650 lite ombyggt den stod i ett garage inne i stan tändlås,0ch reg skylt saknas.....
ringde till polisen hör och häpna.....vi har inga resurser att åka och titta så den får stå där...
vad menar du den kan ju bli stulen igen.... ohh säger snutjäveln jag kan lägga in en notering på händelsen och beställa bärgning men kan inte lova att det bärgas i kväll eller i morgon.....
det är lågprioriterat.....
fyfan...och slängde på luren......Ringholm hade rätt slöa jävlar.......
hjälp mig att hitta ägaren .fort som fan det blir svårt när det saknas regplåten men det kanske finns flera forum där man kan anmäla stulna motorcyklar........ hojen har jag tagit hand om och står trygg men kan inte stå där flera dagar....
HJÄP TILL...... NÅN MÅSTE KÄNNA PERSONEN SOM ÄGER DENNA SKÖNHET....
DEN ÄR SILVER TILL FÄRGEN... MED HÖGDRAGET ALUMINIUM BURK....ÅTERFÅS MOT UPPVISNING AV RAMNUMRET DEN HAR JAG MED MIG
MVH....JOJJE....... POSTA..
ingen som vet nåt
flera stulna fordon fordon måste finnas....
kom igen vi måste hjälpa varandra när inte polisen gör nåt...
kom igen
ringde till polisen hör och häpna.....vi har inga resurser att åka och titta så den får stå där...
vad menar du den kan ju bli stulen igen.... ohh säger snutjäveln jag kan lägga in en notering på händelsen och beställa bärgning men kan inte lova att det bärgas i kväll eller i morgon.....
det är lågprioriterat.....
fyfan...och slängde på luren......Ringholm hade rätt slöa jävlar.......
hjälp mig att hitta ägaren .fort som fan det blir svårt när det saknas regplåten men det kanske finns flera forum där man kan anmäla stulna motorcyklar........ hojen har jag tagit hand om och står trygg men kan inte stå där flera dagar....
HJÄP TILL...... NÅN MÅSTE KÄNNA PERSONEN SOM ÄGER DENNA SKÖNHET....
DEN ÄR SILVER TILL FÄRGEN... MED HÖGDRAGET ALUMINIUM BURK....ÅTERFÅS MOT UPPVISNING AV RAMNUMRET DEN HAR JAG MED MIG
MVH....JOJJE....... POSTA..
ingen som vet nåt
flera stulna fordon fordon måste finnas....
kom igen vi måste hjälpa varandra när inte polisen gör nåt...
kom igen
Last edited: