Hjälp mig hitta....

Kia

Guest
Alla som nu känner till Uppsala, snälla slå era kloka huvuden ihop och hjälp mig här innan jag blir riktigt förtvivlad.

Jag behöver hyra en fin lokal (gärna i anslutning till en fin trädgård men inget måste) i eller strax utanför Uppsala. Ska rymma ungefär 40-50 pers. Gärna ha kök. Åsså inget alkoholförbud. Alltså, det ska vara en festlokal där det är okej att ha fest med egen mat och egen sprit.

Har Ni några bra förslag?? Pm:a eller släng in ett svar i tråden...

SNÄLLA HJÄLP!!

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Alla som nu känner till Uppsala, snälla slå era kloka huvuden ihop och hjälp mig här innan jag blir riktigt förtvivlad.

Jag behöver hyra en fin lokal (gärna i anslutning till en fin trädgård men inget måste) i eller strax utanför Uppsala. Ska rymma ungefär 40-50 pers. Gärna ha kök. Åsså inget alkoholförbud. Alltså, det ska vara en festlokal där det är okej att ha fest med egen mat och egen sprit.

SNÄLLA HJÄLP!!

Kolla gamla Prästgården i Stabby (nära där Nalken bor) är ju centralt och riktigt mysig lokal med kök..., har caterat mat dit ett antal ggr å då har det varit runt 40-50p, tror att dom tar runt 2000:- i hyra..., du har ju även sunnersta stugan du kan hyra, dom har ochså kök samt riktigt mysig lokal....

Last edited:

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
ojoj giftemål på G??? :gnissla

SNÄLLA HJÄLP!!

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Bergsbrunnagården i Bergsbrunna kan rekomenderas starkt. Vi hyrde den 3 år på raken för nyårsfetser för 8 -10 år sedan. Billig och bra. Vi brukade vara drygt 50 pers och det var inte trångt.

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Musikum. Man kan hyra bara en av våningarna och då passar det nog till 50 pers. Fin gräsmatta med träd bakom knuten.

(Ligger vid Ekomomikum eller vad det nu heter nuförtiden)

SNÄLLA HJÄLP!!

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Uppsalahem har en lokal vid brantingstorg som garanterat rymmer 50pers
Det finns bord, stolar, en scen och ett litet kök.

Jag har inte kvar kontaktuppgifterna,
men gå in på Uppsalahems kontor på Brantingstorg och fråga. :tummenupp

Kia

Guest
Tack snälla för alla bra tips. :pannkyss

Vi har nu löst problemet och hittat lokal. :yoparty

Kör försiktigt i vårsolen!!! :tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping