ok det låter helt livsfarligt men det är ju värt att prova tror du ja måste rycka uppåt eller borde den gå upp av sig själv och va tycker du e lämplig hastighet att rulla i...tillomed ja fattar batt ja ska hja ettan i ialafall..prulle skrev:2390418Rulla framåt, trycka in koplingen, gasa upp till 8000 dumpa koplingen, ryck. Går den inte upp/över så undrar jag rejeält..
Tror inte du behöver rycka. dumpar du kopplingen vid 8k varv reser den sig nog ändå. Rycker du drar du troligtvis runt._Timpa_ skrev:2390437ok det låter helt livsfarligt men det är ju värt att prova tror du ja måste rycka uppåt eller borde den gå upp av sig själv och va tycker du e lämplig hastighet att rulla i...tillomed ja fattar batt ja ska hja ettan i ialafall..
12,6 kb stor?stoooffe skrev:
prulle skrev:2392067hihi jag slog över när jag rullade å gasa fult utan att dumpa någon kopling eller rycka. Bara så ni vet.
12,6 kb stor?
30,2kb ? asså cp... spara mål som och sen tuggar den på 10 sek sen påstår den sig vara klar.stoooffe skrev:2392075Funkar för mig?
9.40 MB.
Funkar perfa för migprulle skrev:239208030,2kb ? asså cp... spara mål som och sen tuggar den på 10 sek sen påstår den sig vara klar.
prulle skrev:2392542Nu funkar det
Bakhjuls åkning och bakhjulsåkningdet va mer bakhjuls skutt.![]()
Aldrig provat så jag vet inte. Kan ju inte slanga med tmn så jag är inte direkt 1337 heller.stoooffe skrev:2392700Jo men sen är det fortfarande en sporthojshyndratjygafämma.
Inte direkt optimal att slanga med, minst sagt.
Mina medprulle skrev:2392714Aldrig provat så jag vet inte. Kan ju inte slanga med tmn så jag är inte direkt 1337 heller.![]()
Men min crm skutt ser ut typ så där.
Lundgren skrev:2392789Mina med![]()
Ska fan börja tränna mer på det nu jag mennar nu harr jag sett att man inte slår sig specielt mycket om man slår över.Lundgren skrev:2392789Mina med![]()
Jag vill inte göra det nuprulle skrev:2393323Ska fan börja tränna mer på det nu jag mennar nu harr jag sett att man inte slår sig specielt mycket om man slår över.
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X