Hjälp till att rösta fram min raketsparksfilm på Nikons filmtävling!

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Hej kamrater!

Nu är det så att jag har lagt in en film från när vi provkör en raketdriven spark på Nikons filmtävling och det hörs ha retat gallfeber på massa navelskådande filmfantaster, vad vore då bättre än om den tog och vann hela skiten?:D

Folkets pris räknas fram genom att ta betyget x antal giltiga visningar och man måste ha sånt där facebook för att rösta, har ni lust att hjälpa till lite vore det toppen! Första pris är en kamera för 30 papp och ifall vi vinner ska den säljas så vi har råd att köpa lustgas till ett nytt raketprojekt.

http://filmfestival.nikon.se/movie/326/aktur-pa-raketdriven-spark

Sista röstningsdag är på söndag så det är lite brått, vinner vi lovar jag att det kommer massvis med film från det nya raketprojektet framöver!:tummenupp

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Bra jobbat, nu är den uppe på 8:e plats betygsmässigt!:banana

Antal visningar kan man inte se så jag vet ändå inte hur man ligger till totalt, men det lär visa sig snart.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Röstat!
När det gäller att häckla finkultur- och idrottrörelsen ställer jag alltid upp. Till skillnad från motorintresserade ungdomar får de ju mina skattepengar.
Hoppas du vinner och att "Olov" (i kommentarsfältet) spräcker en pannven.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Röstat!
När det gäller att häckla finkultur- och idrottrörelsen ställer jag alltid upp. Till skillnad från motorintresserade ungdomar får de ju mina skattepengar.
Hoppas du vinner och att "Olov" (i kommentarsfältet) spräcker en pannven.

Är du en facebookare?
Ska kanske skaffa jag med, för raketkonstens skull!

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Fy fan gubbar, nu är stenen i rullning! 4:e plats and counting!

Vinner det här bidraget kommer det bli filmhistoriens lamaste applåd på prisutdelningen...:rofl

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Röstat.
Verkar ligga på andraplats nu.

Det här är helt min typ av humor, inklämd mellan "djupflumkonstnärliga" titlar som "I Am A Vision" och "Infection In Motion" så hittar vi "Åktur på raketdriven spark".:D
Hoppas ni vinner pojkar

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag hade gärna röstat om jag hade haft sån där fejsbook, men ikke sa nikke, där säger jag stopp.
Allt går genom fejsbook idag, det är skrämmande .. Har man inte fejjan så finns man inte, därför finns jag ikke! :D

Edit; Glömde tillägga att det ser förjävla skoj ut! :D

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Jag hade gärna röstat om jag hade haft sån där fejsbook, men ikke sa nikke, där säger jag stopp.
Allt går genom fejsbook idag, det är skrämmande .. Har man inte fejjan så finns man inte, därför finns jag ikke! :D

Edit; Glömde tillägga att det ser förjävla skoj ut! :D

Samma här, känns som att man är ganska så ensam om att aldrig haft facebook. Fan man hinner ju knappt bena igenom de 5-6 motorrelaterade forum man är aktiv i, finns ju inte ens en teoretisk möjlighet att hinna läsa om alla 100 gamla klasskompisar man inte orkar ringa till...

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO