Hjälp! Viarelli Scrambler Ja eller nej???

Nypåmoppe-77

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2022
Hoj
CPI Supermoto 07
Hej!
Har en 15-åring som åkt på en nit med sin första moppe. Fungerar ca 1 gång/vecka, sedan måste något åtgärdas. Han har nu tröttnat och börjat titta på annat och då fastnat för en Viarelli Scrambler. Blir dock orolig när man kikar runt ang den moppen. Skakar sönder, rostar, går trögt mm är det jag ser. Han ser en snygg moppe… Finns här någon kunnig som har lite insyn på Scramblern och kan ge oss råd??
Mvh Nypåmoppe77

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Hej!
Har en 15-åring som åkt på en nit med sin första moppe. Fungerar ca 1 gång/vecka, sedan måste något åtgärdas. Han har nu tröttnat och börjat titta på annat och då fastnat för en Viarelli Scrambler. Blir dock orolig när man kikar runt ang den moppen. Skakar sönder, rostar, går trögt mm är det jag ser. Han ser en snygg moppe… Finns här någon kunnig som har lite insyn på Scramblern och kan ge oss råd??
Mvh Nypåmoppe77
Vad har han för moppe just nu?

Vill du ha något driftsäkert köper man inte en Viarelli. Du kommer få skruva på den varje vecka. Den ser snygg ut när den är ny men en månad senare har rosten tagit den. Jag har köpt kina-mopeder. Två gånger innan jag lärde mig.

Nu har jag en 32 år gammal Honda som alltid tuffar och går. Köp japansk, alternativt eurpeiskt.

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S