Hjärtattack!!

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
stod och tvätta hojen idag efter att jag bytt vxl.lådsolja.....
dam..darammm...darammm står man och nynnar och tvättar bakfälgen, kommer inte åt riktigt så jag tar och rullar fram den lite, SCHWOPP!!! en oljefläck och min älskade dunsar rakt ned i betonggolvet :eek: :1pajas NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
skriker jag i högsta stämma och rusar till andra sidan för att plocka upp hon och till min stora förvåning har inget, absolut INGET hänt på hon.....måste haft änglavakt min lilla RG idag...TACK GUD! :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
önskar jag hade lite änglavakt oftare.. fick väl 10 ytterligare repor på min hoj igår... efter stunt tävlingen.. suck.

tur hade du.. :tummenupp

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
ja har gjort nåt liknande.. "tappat" hojen asså... klarade mig nästan utan repor... fick ett litet märke på ena kåpan.. men d e inget som synns...

Grattis te änglavakten... kan ja me behöva.. ska försöka lära mig å åka bakhjul te sommarn... kan behöva en lite vakt då.. :(

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ninja zx6r
Hammet skrev:
stod och tvätta hojen idag efter att jag bytt vxl.lådsolja.....
dam..darammm...darammm står man och nynnar och tvättar bakfälgen, kommer inte åt riktigt så jag tar och rullar fram den lite, SCHWOPP!!! en oljefläck och min älskade dunsar rakt ned i betonggolvet :eek: :1pajas NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
skriker jag i högsta stämma och rusar till andra sidan för att plocka upp hon och till min stora förvåning har inget, absolut INGET hänt på hon.....måste haft änglavakt min lilla RG idag...TACK GUD! :)

man blir riktigt förbanad när nått sånt händer !
vad var det med oljefläcken ? läckte det eller var det från när du bytte oljan ?

LGS

Ett rött mullrande moln...
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster 620Sie -03
Min hoj välte i släpet när jag skulle köra av den.
Den va hårt spänd i båda benen och när farsan släppte på ena så flög den rakt in i väggen på släpet.
Jag sa till honom att inte göra det, men sen sa han iaf att han skulle betala allt som gick sönder.
Kåpglaset sprack och skruven till backspegeln gick av.
Annars inget.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hehe, har vurpat på en isfläck, inte ett märke vare sig på mig eller hojen trots att det gick 70 någonting. Kanade så fint på isen så........... Och kära mor som tyckte jag var tokig som började mc-säsongen tidigt i februari :rolleyes:

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Våra RG:s är skyddade av en viss sorts änglar.. RG-änglar heter dom... tur att vi har köpt sånna hojar med gratis skydd... skit i försäkringen!!

ps. jag tappade osså min hoj fast den trilla inte helt utan åkte in i vägen o nu måste ja fixa vänstra backspegeln.. jäkla änglar, dom sov nog :(

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
SUPER KRAFT

Jag fick för ett år sedan någon sorts super kraft när min brors 130 kg tunga mc välte nära mig. Jag bara fick för mig att lyfta den upp fort och då var jag inte starkare än vad jag är idag. :öl

Jag testade att lyfta den nu häromdan. Gick fan inte,. :confused:

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Re: SUPER KRAFT

Poyjs skrev:
Jag fick för ett år sedan någon sorts super kraft när min brors 130 kg tunga mc välte nära mig. Jag bara fick för mig att lyfta den upp fort och då var jag inte starkare än vad jag är idag. :öl

Adrenalinkick

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
Re: SUPER KRAFT

Poyjs skrev:

jag satte ut smalbenet och tog emot dracen när den ramlade....ajajajaj :4skrika :smasha

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Min kära lillebror har lyckats välta den 2 gånger...
Första gången var han så koncentrerad på att få i 1:an.
Andra gången var när han skulle rulla inden i garaget, då nådde han inte ner till marken....:D
Tur att man inte kör med helkåpa :fakta Det är bara styränden och fotpinnen den landar på. :brynad

Nirre

Ät den gula snön för det KAN vara öl!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducatis
:bow

Själv råkade jag välta moppen en gång när jag spolade lite för hårt med högtrycks-tvätten... De va jävligt pinsamt.. :(

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning