Hmm.. skum strypning?

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Hahah jaa, som sagt, min RS e strypt genom cdi'n, kör jag igenom strypningen kanske? För jag känner "stoppet" vid 8k varv men d går att köra igenom, är det fel kanske o göra så? Kmr den gå likadant när jag tar bort strypningen, förutom att den "bromsar" lite vid 8k?

Edit: Jag fick upp min rs i 162km/h idag :banana

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2872256 Hahah jaa, som sagt, min RS e strypt genom cdi'n, kör jag igenom strypningen kanske? För jag känner "stoppet" vid 8k varv men d går att köra igenom, är det fel kanske o göra så? Kmr den gå likadant när jag tar bort strypningen, förutom att den "bromsar" lite vid 8k?

Edit: Jag fick upp min rs i 162km/h idag :banana
sagt det förut å säger det igen..

kålla i faq:n

allt du behöver veta står där.

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
sagt det förut å säger det igen..

kålla i faq:n

allt du behöver veta står där.

Har sagt d förut o säger d igen, jag har inte den "svarta boxen med nippon" ikopplad nu, den jag har nu är en blå box från typ tyskland lr nåt :S Skulle va bra om nån med RS helst 06 med kanske den blåa boxen som kunde svara :)

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2872509 Har sagt d förut o säger d igen, jag har inte den "svarta boxen med nippon" ikopplad nu, den jag har nu är en blå box från typ tyskland lr nåt :S Skulle va bra om nån med RS helst 06 med kanske den blåa boxen som kunde svara :)
jaha.. mendu titta i "bild tråden" va ju nån som hade ne 06:a där.. PM:a han...

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2872736 PMa hit o PMa dit.. han kanske inte orkar me mig, gör han d så kmr han svara här :tungan
men om han inte ser det då?
dör tråden så är den borta på typ 1½ dag..
pm är säkrast.. lite svårare att undika

å varför skulle han inte "orka"?

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
Den lär ju knappast vara strypt om den toppar 162? :) Själva "bromsningen" innan effekten slår in kan vara att den går lite för fett.. Så var det iallafall med min när den var för grovt bestyckad :)

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2872751 Den lär ju knappast vara strypt om den toppar 162? :) Själva "bromsningen" innan effekten slår in kan vara att den går lite för fett.. Så var det iallafall med min när den var för grovt bestyckad :)
det kan fan stämmma.. eller ja vet inte föresten.. men hans topgång är as ojäm å helt plötsligt dör den

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Den lär ju knappast vara strypt om den toppar 162? :) Själva "bromsningen" innan effekten slår in kan vara att den går lite för fett.. Så var det iallafall med min när den var för grovt bestyckad :)

Fel bestyckad kan den väl inte vara? :S Den är helt original, strypt i affären jag köpte?

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Va? den är väll knappast strypt om den toppar över 160? eller? :va

Den kan för d första inte vara ostrypt för EmCom drar mig hur lätt som helst med sin ÅSNA! Och så kan jag väl säga att min CDI-box är bytt till en annan blå box. Original boxen som det står "nippon" nånting på har jag liggande hemma. Jag ska byta till den snart, då ska hojen bli FP. I värsta fall får jag pilla lite på den, cutta bryggan me andra ord..

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
En styrpt gör la inte mer än 140 eller nått sånt... rätta mig om jag har fel...

men säger som _nille_ att det e förgasarinställningar....

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Den ska vara strypt till 120 har jag läst nånstans. På 6:an vid 8k varv(som den "låser" vid) går den i 119-120 och bromsar, men det går att köra igenom den "spärren" antingen genom att ha lite medvind lr lite nedförsbacke, lr genom att växla ner till 5:an och gasa på.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy