hmmm vad tror ni om den här då?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Där var ju en annan sanning... shit, nu blir det problems här... låsa tråden eller ej? Fast det känns väl oxå fel! Jisses.. inte bra att reagera från en persons synvinkel!

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Swedie skrev:
Där var ju en annan sanning... shit, nu blir det problems här... låsa tråden eller ej? Fast det känns väl oxå fel! Jisses.. inte bra att reagera från en persons synvinkel!

Icke låsa!

Fantômas

I'm going as wide as I can
Gick med
8 Jun 2003
Hoj
KTM 990 Superduke
Skitsvårt, men försök koncentrera dig på de grejer som blir bättre som singel.

Du har säkert massa grejer som du inte kunde/ville göra när var 'osingel'.

Tänk efter så kommer du säkert på en massa kul.

Du är en erfarenhet rikare och vet precis vilka misstag du inte ska göra med nästa tjej du träffar.

Lycka till .... :hej

Henken

Guest
Lätt att vinkla en historia så att man själv ser ut som den det är synd om. Säger inte att det behöver vara så..men det ääär det.

Sen vem som har mest rätt är en annan fråga...men jag skiter i vilket. Ni passade inte ihop uppenbarligen.

Chribba

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6
Oj, nu kan det bli en lite infekterad tråd!

Men bara för att det är en mc-broder tar jag hans parti (får man göra så?)

Om man funderar lite på varför Lillamarre gör ett inlägg på sporthoj? Är det för att hon är en riktig mc-brud, eller för att hon fortfarande har känslor för Danny Boy? Eller kanske har hon hört av någon annan att det finns en tråd om henne?

Jag vet ju såklart inte, men för mig känns det inte som om hon har gått vidare...

Så Danny Boy jag tror inte att det är bara du som mår dåligt av att ni gjort slut. Skit i att hämnas och bry dig inte om andra tjejer ett tag. Gillar hon att åka iväg till Umeå och ****** så bry dig inte om det...

//Chribba

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Kan ju även berätta vad jag tror om hämd-grejen....
JAg tror att du ska ju f*n i den, du kommer förmodligen bara ångra dig efteråt, och hon kommer säkert bara tycka att du är larvig....försök att bli kompisar istället, det är ju med mitt ex, även om vi inte träffas ofta så mailar vi till varandra ibland o så, och jag tycker det känns skönt!! Hon har dessutom en ny kille, men som sagt, jag vill ändå vara kompis med henne!!

Allting ger sig med tiden ska du se, gör inget dumt o förhastat, tycker du verkligen om henne, försök vissa det!!
Dessutom vet man aldrig vad som händer i framtiden, och då kanske du inte vill ha gjort ngt som kan vara till nackdel för dig!

Lycka till, BÅDA två!

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Vi gör nog bäst i att inte ta någons parti alls.
Lite otur att dom hänger på samma forum när det postas såna här trådar.
Det här kommer nog urarta vääldigt fort..
Mark my words..

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Bee skrev:
Min tjej dumpade mig sex dagar innan jag skulle rycka in i lumpen....de e inte lätt, man får ju inte precis något stöd av befäl och polare hade man ju inte i början...träffa familjen, nääää inte på tre veckor.

Men jag överlevde, visst svider de ibland, men jag klarade det....och jag är en tönt på två hjul, så det borde vara hur lugnt som helst för dig..
Tänk :banana inte :huvet

Ojojoj! Hoppas du inte tar illa upp och det har inget med dig och göra...

Men en sån sits du var i just då hade jag blivit fly förbannad för i det läget så hade jag tolkat det som att hon bryter förhållandet pga lumpen... även om det är ens brud som ska in... så älskar man henne tillräkligt så väntar man helt enkelt tills hon muckar eller på helgerna.

Kanske absolut inte var så som jag säger Bee men JAG hade tolkat det på de viset iallafall... usch usch usch! Bättre och vara singel livet ut som jag har tänkt mig... ( tror jag ) men det kommer säkert något misstag man gör så man nappar på någon :))
Men annars vara singel är ju underbart.. dock inte för dem som inte gillar ensamhet men jag älskar den och kunna göra ( hoppas inte detta låter själviskt för det är det inte ) men kunna gå till gymmet precis när det passar, ringa en polare precis när det passar, gå på mina fotbollsträningar, umgås med polarna helt enkelt.. ex dra ner till stan och lira biljard osv..... det älskar jag och ska försöka göra det så länge jag kan.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife