Fyllkajja..hållundan skrev:FY SATAN VA JÄVLA GÖTT.....
Var på olearys nu. Fan, satt på helspänn ända sen DEN KASSA JÄVLA DOMAREN inte visade ut HV i Frölundas boxplay... Då dom senare kvitterade till 2-2.
Ackerström är klantig.
Men jeklar va go jag känner mig nu!
Jonne_boy skrev:Klaga på domaren e svagt.
tycker han klarade sig mycket bra..
och vad fan tänkte Ackerström med ??
idiot!
Det hade väl fan vart svagt om dom hade loosat... Tyckte även att Tomas Andersson va värdelös då frölunda vann över DIF med 8-1...Jonne_boy skrev:Klaga på domaren e svagt.
tycker han klarade sig mycket bra..
och vad fan tänkte Ackerström med ??
idiot!
Hahah, nä nä, jag kör fete-sjuförti så det blev bara cola.Stephen skrev:Fyllkajja..
Är väl bara att säga grattis... Hela vägen nu......
Sundance Kid skrev:FRÖLUNDA VANN!!!!
och timrå vann oxå... MEN FRÖLUNDA VANN!!!
Ackerström tacklade Per Gustavsson (?) rätt idotiskt vid två minuter kvar. I powerplay, rätt hårt bakifrån in i sargen. Han fick 5 + 20 minuter. Lite hårt, tycker jag. Men ändå en jävla dum utvisning och taskigt agerande.t-rex skrev:Vad gjorde ackerström?
*ringer och skaffar canal+ nu*
Sätter in en checking from behind, på en hv spelare (minns ej vem)t-rex skrev:Vad gjorde ackerström?
*ringer och skaffar canal+ nu*
HAHAHA, tur? Dra den om TV4's "expterkommentator" Gunnar Johansson å hans jävla åsikter om Färjestad oxå...Johanpeppy skrev:Frölunda hade en jävla tur idag, dom fick ju knappt låna pucken. Hade Jarmo M. stått i stället för Liv så hade Frölunda inte gjort en enda balja.
Jonne_boy skrev:....// Jonne (distriksdomare)
Klart man kan. Fast hon är ju en sån däringa tjej.Stephen skrev:Kan man hålla på Kajsa Bergkvist istället??
period?hållundan skrev:Du MÅSTE erkänna att det var utvisning i den sekvensen då Frölunda kom nästan fri i boxplay och VF-spelaren blir hakad i halshöjd...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|